Başlangıç Notu: Zehra karakteri, Son İnsan serisinin ilk kitabında Starfell'in Ağrı Dağı'nda yaşadığı geçmiş anılarında ilk defa yer alıyordu. Kendisi Starfell tarafından yaşanan felaketin ardından öldüğü zannediliyordu. İlk defa hikayenin geçtiği zaman diliminde ilk kitabın sonlarına doğru kendisini görüyorduk.
(11.07.2015, Ankara)
...
Tanınmamak için başörtüsüyle kendisini gizlemeye çalışan bir kadın inmediği taksinin camından özellikle bir gözüyle Starfell'e diğer gözüyle Kuzgun'a bakıp duruyordu. Tabletini siyah derili çantasından çıkarttıktan sonra görüntülü aramayı açtı. Karşısına Fatih Tunçkaya çıkmıştı. Onu gençlerin arasında sempatik biri olarak sevilmesini sağlayan gür bıyıklarını kesmişti, tıraş olmuş yüzü ona daha ciddi bir duruş kazandırmıştı.
"Ödül töreni devam ediyor mu?" diye sordu Fatih.
"Evet," diye yanıt verdi kadın. "Durumunu öğrendin mi?"
"Merak etme. Halil'i hastaneden çıkartacaklarmış, adadaki hapishaneye transfer edilmesi için bekletiliyor. Yakında haberlerini alırız. Sen beklemede kal, Zehra."
"Tabi ki de efendim," dedi kadın ve tabletini kapattı, çantasına geri koydu.
Zehra, Yüzbaşı Halil'in tehlikeli özel bir güce sahip kız kardeşiydi. Etrafındaki insanların duygularını yönlendirebiliyordu. Bu sayede Halil'in örgütünü güçlenmesini ve daha çok kişinin katılımını sağlamıştı. Gücünü kullanmayı öğrendikçe ağabeyine daha çok bağlanmaya başlamıştı. Özellikle güçlü bir şekilde bağlanabildiği kişilerin zihinlerine uzaktan da ulaşabiliyordu. Onun gücüne maruz kalan kişiler genelde etraflarında peri ışıklarının dolaştığını söylerdi. Bu nedenle onu cadı olarak itham edenler ağabeyinin hışmına uğramaya başlamıştı. Ama Halil de kız kardeşinin kontrolünün altına girdiğini fark ediyordu ve bu durumun ulaşmak istediği amacına zarar vereceğini düşünüyordu. Halil'in örgütüne yapılan operasyonda yer alan bir komandoyu, Zehra kendisi yakalamıştı ve saklandıkları mağaraya götürmüştü. Komandonun operasyondaki adı Starfell'di ve bu askere karşı koyamadığı bir çekim duymaya başlamıştı. Halil, kız kardeşinin Starfell'e karşı hislerini görmüştü ve bundan faydalanmak istemesi felaketle sonuçlanmıştı. Starfell'in Zehra'yı kontrol altında tutabileceğini düşünmüştü. Ama Zehra, bunu ihanet olarak görmüştü ve Starfell'in öfkesini artırarak Ağrı Dağı'ndaki patlamaya neden olmuştu.
Starfell ile arasında, en az ağabeyi kadar güçlü bir bağ kurmayı başarmıştı. Bu sebeple tekrardan Starfell'in yanına gitmeden onun zihnine bağlanabilmişti. Starfell onun mağarada yanında olduğunu sanıyordu, ama bedenen orada değildi. Zaten mağarada Starfell'in gördüğü peri ışıkları da Zehra'nın özel gücünün belirtileri arasındaydı. Ağabeyi de aynı güçlü bağlantının etkisi altındaydı ve Zehra çoğu zaman yanında olmasa bile onun varlığı hep onunla beraberdi.
Ağabeyi Halil, Anka Projesi'nin başındaki Ahmet Çakal ile iş birliği yapıyordu. Projede Starfell'in de yer aldığını biliyorlardı. General'in her akşam göndermiş olduğu raporları da sadece Çakal değil, Halil ile kız kardeşi Zehra da okuyordu. O raporlardan Starfell'in neler yaptığını takip edebiliyorlardı. Ahmet Çakal, ekibin İzmir'e getirilmesi için bir görev ayarlanacağını bildirince Zehra da hemen soluğu İzmir'de almıştı. Çakal'ın söz verdiği gibi görev yerleri olan batık bir geminin sırrını çözmek için İzmir'e getirilmişlerdi. Orada basın tarafından etrafları sarılmıştı. Zehra halkın arasına karışarak ekibin üyelerini ilk kez yakından görme imkanına kavuşmuştu ve orada özel gücünü kullanabilmişti. Starfell ile yakınlaştığı belirtilen Kuzgun'un duygularının yönünü değiştirmişti ve tam da o sırada elini tutmaya yeltenen Manuel'e karşı sevgisinin artmasını sağlamıştı. Böylece Kuzgun'un ikilemi başlamıştı, Starfell'den istemeden de olsa uzaklaşmaya ve Manuel'e karşı anlamını çözemediği bir sevgiyle dolmaya başlamıştı.
Taksiye gitmesini söylemeden önce son kez Starfell'e baktı. Starfell ne kadar tehlikeli bir oyunun parçası olduğunu bilmeden mutlulukla halkın arasındaydı. Artık gücünün kontrolü kendisiydi, birilerine zarar vermeden de gücünü kullanmayı öğrenmişti. En azından o öyle düşünüyordu. Zehra oyunun daha yeni başladığını çok iyi biliyordu. Çakal gerçek düşman bile değildi.
...
Gelecek bölümde: Zehra siyasetin içinde!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İNSAN: DELİLİĞİN ZEHRA TONU
Science FictionSon İnsan evreninde delilik dendi mi ilk akla gelen karakter olan Zehra, aşkının ve tutkunun peşinden deliliğin sınırında savaşını vermeye sürekli devam etti. Öcü'nün kız kardeşi, kendine inandırdığı şekilde Starfell'in ateşli eşi, Anka Takımının he...