Başlangıç Notu: Yüzbaşı Halil'in ölümünün ardından yıllar sonra Yeni Öcü olarak Fatih Tunçkaya Öcü'nün Fedaileri'nin lideri olur ve Starfell'i ele geçirir. Zehra ortalarda yoktur ve etkisi fark edilmektedir. Bu sefer başka birine Fatih'e musallat olmuştur ve Starfell tutkusunun yolundan gitmeye devam edecektir.
(29.06.2017, Ağrı Krateri)
...
"Yine buradayım. Başladığım noktaya geri döndüm," diye düşünmüştü Starfell. Yanağına bir an bir şeyin değdiğini sanmıştı. Sonra bir şey sol kulağına fısıldadı: "İkimiz aynıyız, düşen yıldızım. Sen ve ben, ruhlarımız aynı sudan içtiler."
"Zehra?" diye konuşmaya çalıştı Starfell, ama kimseler yoktu. Zehra'yı hapis tutulduğu Ada'da intihar etti diye biliyorlardı. Ama sonrasında onun da Firavun ile anlaşma yaptığını öğrenmişlerdi ve Zehra bedeninden ayrılarak bir hayalete dönüşmüştü. Ardından Kuzgun'a musallat olmuş ve en sonunda onun bedenini kontrol altına almayı başarmıştı, onun onurunu zedeleyecek eylemler yaparak Kuzgun'dan intikam almaya çalışmıştı... Zehra ile görüşmesi için Anka Adası'nı temsilen Kristal'i elçi sıfatıyla göndermişlerdi. Kristal'in yardımıyla Kuzgun tekrardan kendi bedeninin hakimiyetini kazanmıştı. Ama Zehra'ya ne olduğunu tam olarak öğrenememişlerdi.
Zehra'yı göremiyordu, ama sesini iki kulağında da fısıltılar halinde duyabiliyordu artık: "Fatih kendi başına mı ağabeyimin örgütünü tekrar bir araya getirme kararı aldı sanıyorsun. O kendi fikri sanıyor, ama esas olarak onu bu yola ben soktum."
"Neden, Zehra?" diye sordu Starfell. Farkında olmadan bağırmıştı ama kimse ne olduğuna bakmak için yanına gelmemişti.
"Ben sana ulaşamıyorsam sen bana gelirsin, sevgilim. Az kaldı, merak etme. Yakında bu dünyada sadece sen ve ben olacağız. Herkes bizim için hayalet olarak kalacak," diye fısıltılar Starfell'e yanıtı verdi.
Gelecek bölümde: Zehra'nın sonu mu geliyor? Starfell'in fedakarlığı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İNSAN: DELİLİĞİN ZEHRA TONU
Science FictionSon İnsan evreninde delilik dendi mi ilk akla gelen karakter olan Zehra, aşkının ve tutkunun peşinden deliliğin sınırında savaşını vermeye sürekli devam etti. Öcü'nün kız kardeşi, kendine inandırdığı şekilde Starfell'in ateşli eşi, Anka Takımının he...