Başlangıç Notu: 3. kitabın son günlerinde Zehra, Kuzgun'u taciz etmeye devam eder. Anka Takımı, Avrupa Takımı'ndan yardım alarak Firavun ile ilk savaşlarını gerçekleştirecekleri Hindistan'a yola çıkarlar.
(04.03.2016, Günümüz, Delhi, Hindistan)
Delhi Teknoloji Üniversitesinin bahçesine en son geldiklerinden beri daha çok asker getirilmişti...
"Savaşmak istemiyoruz. Benzer şeyi kendi ülkemizde yaşamıştık zaten," dedi sıkıntıyla Kuzgun...
Askerler onlara doğru ilerliyorlardı...
Özel Takım'ın üstünde güvercinlerden, kargalardan, serçelerden ve diğer şehir kuşlarından oluşan bir sürü vardı. Bu ortaya korkutucu bir manzara sunuyordu. Kuzgun'un yardım çığlığını duymuşlardı ve ona destek olmaya gelmişlerdi...
Aralarından beyaz boyunluğuyla nadir bir türün örneği olan bir kuzgun tam omzuna yeni konmuştu ki: "Buraya savaşmaya gelmedik," diye bağırdı Kuzgun birden Hintçe olarak.
Onlara doğru yaklaşan komutan: "Sizin gitmenizin ardından sizi karşılayan yetkili kişinin cesedi üniversitenin yakınında bir çöp kutusunda bulundu, bu gelişiniz oldukça şüphe uyandırıcı geliyor," diye karşılık verdi. Bir yandan gözleriyle Kuzgun'un omzuna konmuş yoldaşına tedirgin edici bakışlar atmayı ihmal etmiyordu.
"Gerekirse her şeyi detaylarıyla açıklarız, komutan. Savaşmak istemiyoruz. Niyetimizi yanlış değerlendirmenizden dolayı endişeleniyoruz sadece."
"Çok fazla detay askeriyede pek aranmaz. Bilmemiz gerekenleri söyle sen yeter."
Kuzgun bunun üzerine gülümsedi. Starfell'in elini tuttu... Starfell de ona bakıyordu ve bakışlarıyla konuşması için onu teşvik ediyordu. Starfell'in yanında dikilen ve ona sürekli el sallayarak fark edilmeye çalışan Zehra'yı görmemiş gibi davranıyordu. Zehra: "Bu kuşlar kafamıza sıçmasa bari," diye sızlanıyordu bir yandan. Kuzgun, komutana dönerek en kısa haliyle konuyu açıklamaya çalıştı.
"Çok tehlikeli bir düşman var. Onun yakın zamanda gelip kendi ülkemize götürmeye niyetlendiğimiz sizin enerji sağlayıcı cihazın peşinde olduğunu düşünüyorduk. O yüzden o cihazı tasarlayan bilim adamı Doktor Suresh ile anlaşarak cihazı almaya gelmiştik. Bu tehlikeli düşmanı tehdit haline getiren şey ise herkesin kimliğine bürünebilmesi. Buraya savaşmaya gelmedik, komutan. Sizin ülkenizle savaşmak veya enerjinizi çalmak gibi niyetimiz yok. Sadece o düşmanı bulmak ve bu tehdidi sadece kendimiz için değil, tüm dünya adına yok etmek istiyoruz."
Komutan için anlatılanlar yeterince anlaşılırdı ve derinlemesine detay içermiyordu. Kendisi ve askerlerinin etraflarında olmasının şartıyla cihazın bulunduğu yere gitmelerine izin verilmişti.
...
"Az kaldı, merak etme, canım," diye sakinleştirdi Starfell.
Çok teşekkür ederim, Starfell. Gerçekten de bana çok iyi geliyorsun," dedi Kuzgun, ama sanki çok yüksek sesle birisi bağırıyormuş gibi duruyordu. Ondan başka kimse "Bana da, bana da," diye bağıran Zehra'yı göremiyordu ne de olsa.
Starfell birden elini cebine attı ve Kuzgun'u durdurdu. Ne diyeceğini bilemiyor gibiydi, ama bir cesaretle konuşmaya başladı.
"Burası uygun bir zaman değil biliyorum, ama eminim bir daha zaman bulmakta sıkıntı yaşayacağız ve aklımda bu varken de odaklanamıyorum başka bir şeye."
Kuzgun... Starfell'in konuşmasını bitirmesini bekliyordu sadece.
"Başka türlü olmasını inan bana çok isterdim. Ama böyle olmak zorunda. Belki de daha doğru. Bize göre en iyisi bu," diye sözlerini sürdürdü Starfell ve ardından diz çöktü. Yüzüğünü uzattı ve neredeyse nefes bile almadan sordu: "Benimle evlenir misin, Leydi Kuzgun? Bu benim artık tek hayalim oldu ve daha fazla beklemek istemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON İNSAN: DELİLİĞİN ZEHRA TONU
Khoa học viễn tưởngSon İnsan evreninde delilik dendi mi ilk akla gelen karakter olan Zehra, aşkının ve tutkunun peşinden deliliğin sınırında savaşını vermeye sürekli devam etti. Öcü'nün kız kardeşi, kendine inandırdığı şekilde Starfell'in ateşli eşi, Anka Takımının he...