4. Kitap 4. Gün

9 4 1
                                    

Başlangıç Notu: Zehra, 4. kitapta 4. güne damgasını vuran bir karakter oldu. Firavun'un Anka Takımı oyalansın diye sebep olduğu belalardan biri haline dönüşmüştü. 

(01.05.2016 tarihinin birkaç gün öncesi, Ankara – 4. KİTAP'TAN)

...

Bir helikopterden çekilen görüntülerdi. Ankara'da kimsenin girmeye yanaşmadığı bölgeye giren bir kadının uzaktan görüntüsünü alıyorlardı. Kadın iki elini havaya kaldırmış ve helikoptere el sallıyordu. Kızıl saçından başta tanıyamamıştı. Deli cesaretiyle hareket eden kadın Kuzgun'du... Kıyafetleri mavi desenli bir gömlek ve kot pantolondu sadece, ama üzerinde deli gömleği olsa pek sırıtmazdı.

"Hiçliğin kraliçesine yer açın," diye bağırtıları zar zor da olsa duyulabiliyordu. Dairenin ortasına doğru ulaşmaya çalışıyor gibiydi.

....


...

"Starfell..." diye inleyerek açıldı video. Kuzgun'un gözyaşlarıyla kesiliyordu sözler. Görüntü karanlıktı, nerede olduğu anlaşılmıyordu. Sadece başında kapüşon gibi bir şey olduğu görülebiliyordu.

...

"O... O geri döndü... Nasıl başardı bilemiyorum, ama tüm ülkenin kontrolünü ele geçirdi. Herkes onun sözünü dinliyor artık. Halkın tamamının desteğini arkasına aldı ve büyük bir ordu kurmaya başladı."

...Hızlı bir şekilde konuşuyordu. Birisi onu yakalayacakmış gibi sürekli arkasına bakıp duruyordu.

"Beni sadece sen bu delilikten çekip alabilirsin. Ne olur, Starfell. Bul beni," diye ağlayarak sözlerini bitirdi. Ama sonra göz yaşları gitti, yerine uzun süren kahkahalar geldi.

"Bir an ben bile kendime inandım, en iyi kadın oyuncu olamasam da bir yardımcı kadın oyuncu ödülü alabilirim," diye konuşmasını sürdürdü Kuzgun... Sözlerinin ardından kamerayı kendisini çekmeye devam edebileceği bir yere bırakmıştı. Kuzgun birden kapüşonunu kaldırınca kömür karası saçını kıpkızıl bir renge büründürdüğünü gördüler.

...Kuzgun'un bedenini tamamen ele geçiren Zehra keyiften yerinde duramıyordu. Giydiği kıyafet keşişleri andırıyordu, ama rengi kırmızıydı aynen saçı gibi.

"Kuzgun'un söyledikleri doğru, canımın için. Tüm ülke bana ait, yakında dünya da benim deliliğimin tadına bakacak. Burada hepimiz mutluyuz, sizi de beklerim. Özellikle seni, Starfell. Hatta kesinlikle geliyorsun, yoksa ne yapacağımı iyi bilirsin sen. Kuzgun'u öldürürüm."

Sol elinde bir bıçak tutuyordu ve onu sağ bileğine doğrultmuştu. Bileklerini kesmesiyle bedenini kullandığı Kuzgun'u öldürmekle tehdit ediyordu.

"Zaman az, çabuk olmak gerek, Starfell. Sana en derinden sevgilerle..." dedi ve görüntü tamamen karardı.

...

Zehra kan kırmızısı rengindeki keşişleri andıran kıyafetini beğenmişti. Hem oldukça rahattı, istediğinde hemen çıkartıp tekrardan giyinebiliyordu. Kuzgun'un gençleşmiş bedenini sıklıkla kullandığı için de hızlı bir şekilde giyinip çıkartabileceği bir kıyafet işine geliyordu. Kendi bedeninde olsa yapmayacağı her türlü ahlaksız eylemi Kuzgun'un bedeni içerisindeyken yapıyordu, böylece intikam hissi daha çok tatmin edici geliyordu ona.

Taht odası gibi tasarladığı oda sıkıcı geliyordu artık. Yatağın üstü neredeyse tamamen muz kabukları doluydu, en çok sevdiği meyveden bol miktarda yemeyi ihmal etmiyordu. Sanki tekrardan Ada'ya hapsedilecekmiş korkusunu üzerinden atamıyordu.

SON İNSAN: DELİLİĞİN ZEHRA TONUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin