// chapter four //

4K 196 138
                                    

"Hermione, sen baloya gidecek birini buldun mu?"

Hermione tam ağzını açmış cevaplayacakken Ron onu susturdu.

"Dediğine göre biri ona teklif etmiş ve o da kabul etmiş. Ama nedense kim olduğunu söylemiyor Harry."
"Ron, cidden! Zaten baloda göreceksin."
"Göremeyeceğim, çünkü öyle biri yok."

Hermione kaşlarını çatıp Ron' a döndü.
"Bak Ron, ister inan ister inanma. Ama ben baloda partnerimle dans ederken bu söylediklerini hatırlatacağım!"
Ron' un ağzından ufak bir kıkırtı çıktı.
"Öyleyse neden söylemiyorsun Hermione? Madem bu kadar iddialısın, kim olduğunu söyle."

Hermione bakışlarını kaçırıp önündeki yemeğine döndü.
"Söylesemde inanmazsınız."
"Ben iyice meraklandım."
Dedi Harry heyecanla.
"Bu kadar heyecanlanmayın. Öğrendiğinizde bana çok kızacaksınız."
Diye mırıldandı Hermione sessizce.
Harry ve Ron anlamamışça birbirlerine bakıp yemeklerini yemeye devam ettiler.

~

"Draco, Astoria baloya Krum' la gidiyormuş. Haberin var mıydı?"
Diye sordu Zabini gülerek.

Draco üstünü değiştirirken yanıtladı.
"Ah, evet duymuştum. Cidden Krum' a acıyorum, Astoria' nın nasıl bir sürtük olduğundan haberi bile yok!"
Tişörtünü başından geçirip yatağına oturdu.

"Böyle dediğine göre Astoria' dan çok daha güzel birini bulmuşsundur, değil mi Draco?"
"Evet Blaise, buldum-"
Tüm yatakhaneden 'ooo' seslerinin yükselmesiyle Draco gülümsedi. Sesler kesilince Zabini yine meraklı bakışlarını Malfoy' a çevirdi.

"Kim bu kız Draco?"
Draco başını yere eğdi, ve tekrar gülümsedi.
"Öğrenince size öyle büyük bir sürpriz olacak ki, merakınızı kaçırmak istemiyorum."
"Ah, hadi ama Draco! Bize biraz ondan bahsetsene."
Draco tekrar Zabini' ye döndü. Tüm meraklı bakışlar ona çevrilmişti.

"O - o çok güzel. Ayrıca zeki, cidden fazla zeki. Ve çok cesur, benim aksime korkak biri değil. Anlayacağınız harika biri."
"Merlin' in sakalı! Öyle bir anlatıyorsun ki Draco, seni tanımasam aşık olmuş diyeceğim."

Draco' nun gülümsemesi bir anda yüzünden silindi. Yutkundu. O tam anlamıyla Hermione' yi anlatmıştı, hemde hiç abartmadan, olduğu gibi anlatmıştı.

"Saçmalama Blaise! O sadece benim balo partnerim."
Diye çıkıştı Malfoy.
"Tabi ki Draco, sadece şakaydı."

~

"Bence Viktor Krum' la."
Harry olumsuz anlamda başını salladı.
"Hayır Ron. Krum, şu şeyle gidiyor - neydi adı? Hah, Astoria Greengrass' la."
Ron bu adı ilk defa duymuştu.
"O da kim?"
"Tanımıyorum ki. Çoğu kişi tanımıyor. Ama Slytherin' li bir kız olduğunu biliyorum."
"O zaman saman kafa değil. Kim öyleyse?"

"Nefret ettiğimiz biri olmalı değil mi?"
Dedi Harry kuşkuyla.
"Neden ki?"
"Çünkü Hermione kızacağımızı söyledi."
"Ama - ama o bizim nefret ettiğimiz biriyle baloya gitmek istemez ki."
Harry biraz düşündü. Ron' a hak veriyordu ama Hermione' nin şimdiye kadar verdiği kararlar onları hep şaşırtmıştı.

"Demek ki 'o' kişiden başka şansı yoktu. Sadece o teklif etmişse onunla gitmek zorundaydı, değil mi?"
"Ama Harry, ona bende teklif ettim. Gerçi, bana çok sinirlendi ve başkasının davetini kabul ettiğini söyledi-"

"Bekle, ne?"
Harry alnına bir şaplak atıp devam etti.
"Tabi ya! Aslında o kişinin teklifini kabul etmemişti ama sen onu kızdırınca, o da seni kızdırmak için kabul etti!"
Ron kuşkuyla ona baktı.
"Harry emin misin? Kendini çok kaptırmış gibisin. Sanki karşımda bir dedektif-"
"Ve o kişide;
Draco Malfoy!"

Ron bir süre ifadesizce Harry' ye baktı. Sonra bir anda gülmeye başladı. Gülmesi giderek artarken konuşmaya çalıştı.
"Harry - cidden!"
Karnını tutup biraz daha güldü. Gülmesi bitince derin bir nefes verdi ve Harry' ye döndü tekrar.

"Harry, bence senin uykun gelmiş. Hadi yatakhaneye çıkalım."
Harry alınmıştı. Yüzünü yanan ateşe döndü ve ciddiyetle sordu.
"Ne oldu Ron? Olamaz mı?"
"Harry kusura bakma, ama olamaz. Cidden söylüyorum, bu imkansız!"

Harry bir anda kendine gelip tekrar Ron' a döndü.
"Haklısın galiba. Sonuçta Malfoy' un yaptıkları - bilirsin ya."
"Herkesle gider ama onunla gitmez!"
"Evet, sadece bir an için saçmaladım."





Her bölüme Dramione sahnesi koymuyorum hikaye biraz daha uzun olsun diye.

Olayları böyle yavaş yavaş işlemeyi düşünüyorum. Ama bölümleri sık atıcam, merak etmeyin. <3

Bu arada medya aşırı hoşuma gitti aga.

593 kelime

yule ball • dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin