"Yoruldun mu?"
"Biraz."
"Ama değdi. Artık dans konusunda uzmanlaştığını söyleyebilirim sanırım."
Başını hafifçe eğip gülümsedi Hermione."Sonunda beklediğimiz gün geldi."
Hermione cevap vermedi. Draco başını arkaya yasladı ve göz ucuyla Hermione' ye baktı. Rahatsız bir hali vardı."İçinde tutmana gerek yok. Ne söyleyeceksen, söyleyebilirsin."
Hermione usulca başını kaldırdı, bakışlarını Draco' ya çevirdi. Draco başını tekrar dikleştirdi ve Hermione' ye döndü."Draco ben - ben bir şey sorucam. Şey, ama biraz korkuyorum."
"Korkma Hermione. Eğer kızacağımı düşündüğün bir şeyse merak etme, kızmam.""Aslında kızacağın bir şey değil. Ama.. Her neyse. Acaba - acaba senin arkadaşın mıyım?"
Draco bir an için durdu. Afallamış gibi bir hali vardı. Başını sağa çevirip bakışlarını Hermione' den kaçırdı.
"Draco, özür-"
"Evet.."
Malfoy bakışlarını tekrar Hermione' ye çevirdi.
"Tabiki arkadaşımsın."Hermione yüzüne buruk bir gülümseme yerleştirdi.
"Sevindim. Yani - yani artık arkadaş olduğumuza."
Draco da hafifçe gülümsedi."Neyse, ben artık gidiyim."
Deyip ayağa kalktı Hermione. Draco' ya bir şey deme fırsatı bile vermeden, koşarak sınıftan çıktı.Bir anda kendini dışarıda buldu. Esen soğuk rüzgar, dalgalı saçlarını uçuşturuyordu.
Göz yaşlarının ne zaman aktığını bilmiyordu. Ama sanırım Draco ona;
"Evet.. Tabiki arkadaşımsın."
Dediğinden beri akıyorlardı.Üşüyordu, ama aldırmıyordu. Dün gece uzun uzun düşündükten sonra karar vermişti.
Draco' ya aşıktı."Hermione, neler oluyor? Neden bir anda kaçıp gittin?"
Hermione arkasını dönmedi. Hala ağlıyordu ve Draco' nun bunu görmesini istemiyordu."Dediğim gibi, biraz yoruldum."
"Emin misin? İyi görünmüyordun-"Hermione hızla Draco' ya döndü. Onu karşısında görünce göz yaşları daha hızlı akmaya başladı. Öfkeyle bağırdı.
"Cidden, bu saçmalık artık canımı sıkmaya başladı! Konuşmak istemiyorum Draco, anlamıyor musun? Beni rahat bırak artık, lütfen!"
Eliyle gözündeki yaşları silip devam etti.
"Kalbimi kırmayacaktın Draco, söz vermiştin!"
"Ne zaman kırdım kalbini? Sana hep iyi davranmaya çalıştım, ve bu yaptığın nankörlük!"
Diye bağırdı Malfoy yüksek sesle."Kusura bakma, Malfoy! Haklısın, nankörlük ediyorum. Bana her zaman bir abi gibi yaklaştığın için teşekkürler!"
"Ne saçmalıyorsun sen? Ne abisi?"
"Ne abisi mi? Ya ne deseydim-"
"Kör müsün sen?"Hermione şimdi hıçkırarak ağlıyordu.
"Artık - artık kafamı ka-karıştırmayı kes Draco Malfoy!"
Dedi ve koşarak oradan uzaklaştı.Draco, o Gryffindor kulesine girene kadar arkasından baktı.
"Kör müsün sen Hermione? Sana ne kadar aşık olduğumu görmüyor musun?"•
•
•
•
•Bu bölümü kafam çok doluyken yazdım, umarım beğenmişsinizdir.
2 veya 3 bölüm sonra final..
367 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yule ball • dramione
Fanfictiongranger & malfoy { Noel balosu; Herkes bu muhteşem balo için heyecanlanır değil mi? Değil. Draco Malfoy henüz bir kızı davet etmemişti bile. Bir ağacın tepesine çıkmıştı yine, kimi davet edebilirim diye etrafı süzüyordu. O sırada ağacın altında d...