"İyi de, ben zaten biliyordum."
Hermione şaşkınca Ginny' ye döndü.
"Ama - ama nereden biliyordun ki?"
Ginny gülerek cevapladı."Önce Malfoy ile seni kütüphanede gördüm, konuşmalarınızı fazla net olmasa da duydum. Dans provası gibi bir şey için Sihir Tarihi sınıfına gelmeni söyledi. Ne için dans provası yapabilirsiniz ki, tabi ki baloda partner olacağızı anladım."
Hermione sıkıntıyla ellerini saçlarının arasından geçirdi."Umarım başkaları da öğrenmemiştir."
"Neden kimsenin öğrenmesini istemiyorsunuz? Zaten baloda görecekler.""Ginny bak - aslında şey.. Sanırım bunu sana söyleyebilirim. Ama aramızda sır olacak kalacak, tamam mı?"
Ginny hemen başıyla onayladı. Hermione' nin en güvendiği kişi Ginny' ydi. Onlar birbirlerinin sırdaşıydılar.Hermione, Ginny' ye biraz daha yaklaşıp fısıltıyla anlatmaya başladı.
"Biz Draco ile iş birliği yapıyoruz. Ben aslında baloya Krum ile gitmek istiyordum, ama o Astoria ile gideceğini söyledi. O sırada Draco yanıma geldi, aslında o da Astoria ile gitmek istiyormuş. Bizde baloya beraber gideceğiz ve en sonunda-""En sonunda ikiside size mi gelecek? Hermione kusura bakma, ama bu plan çok saçma."
Hermione kuşkuyla kaşlarını çattı.
"Neden?""Sizi beraber gördükleri için neden kıskansınlar ki? Onlar birbirlerinden hoşlanıyorlar Hermione, görmüyor musun? Ayrıca bırak artık şu saman kafayı! Baloya Draco Malfoy ile gidiyorsun, keyfini çıkarsana."
Deyip göz kırptı."Ah, saçmalama Ginny. Aramızda öyle bir şey yok. Dediğim gibi-"
"Yapma Hermione! Besbelli, Malfoy senden hoşlanıyor."
Hermione ağzı bir karış açık kalakalmıştı.
"N-ne? Nerden çıktı bu Ginny?""Bu kadar kör olma Hermione! Sürekli seni izliyor, seni takip ediyor. Bir kaç gündür kütüphaneye bile geliyor! Farketmemiştin değil mi?"
Hermione şaşkınca kafasını olumsuz anlamda salladı."O - o Astoria' dan hoşlanıyor."
"Hisler değişebilir Hermione. Ona karşı olan hisleri değişti, ve tabi sana karşı olan hisleri de."
Hermione bir süre hiç bir şey demeden durdu. Ne dese bilemiyordu. Kendi kendine böyle olanaksız bir fikre kapılmak istemiyordu. Ama o da son zamanlarda Draco' nun ona karşı olan tavırlarının değiştiğinin farkındaydı."Peki senin hislerin değişti mi?"
Hermione gözlerini daldığı yerden ayırıp Ginny' ye çevirdi.
"Nasıl değişti mi?"
"Hoşlanıyor musun ondan?"
Hermione bir an için afalladı. Neredeyse 'evet' diyecekti.
"Ne? Hayır tabi ki. Ondan hoşlanmıyorum. Ama - ama duygularım değişti..""Eskiden ondan nefret ederdim. İğrenç biriydi o. Herkesi küçük gören, safkan bozuntusuydu. Ama şimdi, daha katlanılır biri. Ona güveniyorum. Onun, arkadaşıyım. Yani öyle olmalı, değil mi?"
Ginny hafifçe tebessüm etti.
"Hermione, ona karşı olan hislerini tekrar düşün bence."~
Hermione o gece hiç uyuyamadı. Aklı sürekli Draco' daydı.
Ginny ile konuştuklarını düşünüp durdu. Ondan hoşlanıyor muydu? Hayır tabi ki. Cevabını çok kolay veriyordu, ama bunun yalan olmasından korkuyordu.
Onunla olan güzel anılarını hatırladı Hermione.
Ağaçtan atlayıp onu sinir ettiği zaman...
"Baloya kiminle gidiyorsun?"
"Sanane bundan!"
"Bende öyle tahmin etmiştim."Ona, baloya beraber gitmeyi teklif ettiği zaman...
"Baloya benimle gelir misin, Granger?"
"Ne-"İş birliği yaptıkları zaman...
"Benimle beraber, var mısın Granger?"
"Seninle beraber..."Draco' nun kütüphaneye, Hermione' nin yanına geldiği zaman...
"Malfoy?"
"Tahmin ettiğim gibi yine kütüphanedesin."İlk defa dans ettikleri zaman...
"Bak Granger, aşağıya bak."
"Adımlarımı takip et."Birbirlerine güvendikleri zaman...
"Sadece güven bana."
"Peki, sen bana güveniyor musun?"Draco' nun, Hermione' ye söz verdiği zaman...
"Malfoy, bana söz ver. Kalbimi kırmayacaksın-"
"Çünkü daha önce kırdım."
"Tamam, söz."Saklanmak için dolaba girdikleri zaman...
"İstersen biraz daha burada kalabiliriz."Birbirlerine ilk defa isimleri ile seslendikleri zaman...
"Görüşürüz, Hermione."
"Görüşürüz, Draco."Hermione duyduğu ses ile tüm bu düşüncelerden ayrıldı.
"Hermione, ışığı kapatabilir misin?"
"Şey, tabi ki Parvati."Işığı kapattı. Karanlığın içinde onu aydınlatan tek düşünce, Draco' nun mavi-gri gözleriydi.
•
•
•
•
•Yaa Mione'm, sen aşık mı oldun? <3
Ginny senin şu Dramione shiplemene bayılıyorum bebeğim, muahh💞
572 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yule ball • dramione
Fanfictiongranger & malfoy { Noel balosu; Herkes bu muhteşem balo için heyecanlanır değil mi? Değil. Draco Malfoy henüz bir kızı davet etmemişti bile. Bir ağacın tepesine çıkmıştı yine, kimi davet edebilirim diye etrafı süzüyordu. O sırada ağacın altında d...