O kadar isteksizdi ki Hermione.. Yerinden kımıldayıp giyinecek hali bile yoktu.
Draco' ya ne kadar kızgın olursa olsun, onu yarı yolda bırakamazdı. Zar zor kalktı ve yatağının altından bavulunu aldı.
Onu yatağının üstüne yerleştirip açtı. Açar açmaz pembe, kabarık elbisesi çıktı karşısına. Hemen onu ve siyah topuklularını alıp bavulunu tekrar kapattı.
Hızlıca üstündekileri çıkarıp elbisesini giydi, ayağına da topuklularını geçirdi. Büyük aynada kendine baktı. İşte bitti diye düşünürken, berbat göründüğünün farkına vardı.
Göz altları çökmüş, dudakları çatlamıştı. Saçları ise dolaşık ve kabarıktı. Elbisenin yanları ise bol gelmişti.
Bavulunu tekrar açıp biraz karıştırdı. En sonunda bordo bir kurdele buldu. Onu hemen aldı ve beline bağladı. Şimdi beli çok daha ince görünüyordu, elbisesi ise üzerine tam oturmuştu.
Bavuluna ne olur ne olmaz diye koyduğu makyaj malzemelerini çıkardı. Aynanın karşısına geçip oturdu.
Önce saçını taradı, sonra tel tokalar yardımıyla yukarıdan topuz yaptı. Bir tutam saçın ise omzundan aşağı süzülmesine izin verdi.
Çok az makyaj malzemesi vardı, ama bu ona yeterdi. Göz altlarındaki morlukları kapattı, biraz da pembe allık sürdü yanaklarına. Gri, parlak farını hafifçe göz kapaklarına, pembe rujunu ise dudaklarına sürdü.
Tam hazırım derken, bir şeyi hatırlayıp hızla ayağa kalktı. Hala açık olan bavulunun derinlerine elini daldırdı ve bir çift küpe çıkardı.
Tekrar aynanın karşısına oturdu ve pembe çiçek şeklindeki küpeleri kulak deliklerine geçirdi.
Şimdi hazırdı. Keyifle ayağa kalktı, kendini aynadan dikkatlice süzdü. Harika görünüyordu.
O sırada içeri Ginny girdi.
"Hermione!"
Hermione ona döndü. Ginny büyük bir beğeniyle ona bakıyordu.Ginny' nin üzerinde fazlasıyla renkli, kabarık bir elbise vardı. Saçları yarım topluydu ve yüzünde hafif bir makyaj vardı. Çok güzel görünüyordu.
"Merlin! Nefes kesici görünüyorsun."
Hermione, Ginny' nin bu dediğine güldü.
"Sende, her zamanki gibi muhteşemsin."
"Hadi canım ordan!"
Hermione hafifçe gülümsedi. Ama Ginny bu gülümsemenin sahte olduğunu anladı. Hermione' nin pek keyifli bir hali yoktu.Ginny, Hermione' ye yaklaşıp onun ellerini tuttu.
"Sil yüzünden şu ifadeyi. Her şey iyi olacak, tamam mı? Ama bu akşam sadece eğlenmene bak Hermione! Ayrıca, keyfin yerine gelsin çünkü harika görünüyorsun."Hermione, Ginny' nin bu dediğine tatlı bir kahkaha attı.
Sonra ise ellerini bırakıp hızla ona sarıldı.
"Teşekkürler Ginny. Her daim yanımda, bana destek olduğun için."
Ginny' de ona sarıldı.
"Kız kardeşler bunun için vardır."~
Draco son bir kez aynaya baktı. İyi görünüyorum, diye düşündü.
Beyaz gömleğinin üstüne siyah papyon takmıştı. Ceketi ise simsiyahtı, belli ki yeniydi çünkü parlıyordu. Siyah, rugan ayakkabıları her adımında takırdıyordu. Platin sarısı saçlarını düzgünce taramıştı.
Hermione' yi hayal etti. Acaba şu an nasıl görünüyordu, kim bilir nasıl güzeldi..
Kolundaki saate baktı, vakit gelmişti. Balo 15 dakika sonra başlıyordu. Hızlı adımlarla Slytherin kulesini terk etti.
Balo salonunun merdivenlerinden aşağı inip etrafı süzdü. Neredeyse herkes gelmişti, ama Hermione yoktu.
Pansy ve Blaise beraber gülüşüyor, Harry ve Ginny hala dans provası yapıyor, Ron ve Lavender ise bir yere oturmuş etrafı süzüyordu.
O sırada gözleri Astoria ve Krum' a takıldı. Astoria, zümrüt yeşili elbisesiyle güzel görünüyordu. Ama Draco' nun umrunda değildi.
Aşağıda, merdivenin sonunda beklemeye başladı. Bir kaç dakika sonra yukarıda biri belirdi. Draco kafasını kaldırıp baktığında, daha önce hiç görmediği bir Hermione ile karşılaştı.
Genç cadı yavaş adımlarla merdivenden inerken, tüm gözler onun üzerindeydi. O ise tek bir kişiye bakıyordu..
Ateş kahvesi gözleri, Draco' nun mavi-gri gözlerine dönmüştü. Gülümsüyordu. Draco' nun ise ağzı bir karış açıktı.
Hermione merdivenlerden inip Malfoy' un tam karşısında durdu. Draco sonunda kendine gelebilmişti. O da Hermione' ye gülümsedi ve kolunu uzattı. Hermione biraz durup Malfoy' un koluna girdi.
Herkes şaşkındı, aralarında fısıldaşmaya başladılar.
"Malfoy' un balo partneri Granger' mı yani?"
"Ama onlar düşman değiller miydi?"
"Kim ne derse desin, aşırı karizma bir çift olmuşlar."
"O bulanık, Malfoy' u nasıl etkilemiş olabilir ki?"Tüm söylenilenleri duymamış gibi yaparak, yanlarından geçip gittiler.
"Bu arada - şey... Çok güzel olmuşsun."
Hermione gülümsedi.
"Teşekkürler."•
•
•
•
•Sonunda balo!
Balo kısmını muhtemelen 3 bölüm şeklinde yazıcam.
Aralarında güzel şeyler olacak...♥️
625 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yule ball • dramione
Fanficgranger & malfoy { Noel balosu; Herkes bu muhteşem balo için heyecanlanır değil mi? Değil. Draco Malfoy henüz bir kızı davet etmemişti bile. Bir ağacın tepesine çıkmıştı yine, kimi davet edebilirim diye etrafı süzüyordu. O sırada ağacın altında d...