-Ez a házunk.-mondta Leon egy modern stílusú házra. Ekkor már kilenc óra volt mert elég sokáig voltunk kint a tónál. Leonék házából nem sajnálták a pénz, egy szürke lapos tetős ház ami fehér volt festve és szürkésbarna kőberakás volt a házon. Az ablakkeretek is szürkék voltak. Nagyon tetszett a ház.
-Wow.-mondtam halkan miközben beléptünk a kapunk és elindultunk a ház felé. Leon berakta a kulcsot a zárba és kinyitottam az ajtót.
-Fáradj beljebb Lejla.-mondta Leon miközben az ajtó fogta. Beleptem az ajtón gyönyörű látvány fogadott. A nappaliban állt a félhomály volt de így is tisztán látszott az hogy mekkora nagy a nappali. A nappaliban négy nagy ablak volt mindegyiken fehér függöny lógott és a függöny mögött pedig égő sorok lógtak. A nappali közepén a kandalló körüli is egy égő sor volt és az állmennyezet szélén is és még az asztalon is. A nappaliban az égőkön kívül csak két olvasó lámpa égett. Leon gyorsan a konyha szekrényből egy gyufát és meggyújtotta a kisasztalon és a konyha pulton lévő gyertyákat. Olyan volt mintha nem is a valóság lenne mindegyik égő fehéren világított ami tökéletes összhangba volt.
-Ez csodálatos Leon.-mondtam és kapkodtam a szememet egyik dekorációról a másikra.
-Ülj le.-mondta Leon a kisasztal melletti kanapéra mutatva. Láttam Leonon hogy borzasztóan zavarba van. Leon felkaptam egy gitárt a sarokból és leült a velem szembe lévő kanapéra. Egy klasszikus gitárt fogott Leon a kezébe. Az arcom az izgalomtól teljesen vörös volt. Leon elkezdett gitározni rögtön felismert hogy Leon a One directon Perfect számát gitározza. Leon elkezdet énekelni a szöveget, szinte teljesen ugyanolyan hangja volt mint One direction énekseseinek. Nem tudom honnan tudta Leon hogy ez a kedvenc számom de már legalább egy éve arról álmodozók hogy ezt a számot egy fiú énekelje el. Ez még az álmodozásaimnál is jobb volt. Csak mosolyogtam és néztem ahogy Leon pengeti a gitárt. Néztem az asztalon lévő gyertyák lobogását és hallgattam ahogy Leon énekeltem elfelejtettem minden bajomat és úgy éreztem mintha ebbe pillanatba én lennék a világ legboldogabb embere. Mikor Leon a számnak a végére ért azt sem engedtem meg neki hogy lerakja a gitárt át hajoltam az asztalon aztán megöleltem és megcsókoltam.
-Köszönöm.-mondtam és könnyek gyűltek a szemembe de nem sírtam. Leon elmosolyodott és így szólt.
-Semmiség.-mondtam
-Dehogynem, ez a világ legjobb ajándéka.-mondtam mosolyogva
-De még oda sem adtam az ajándékot.-mondta Leon és nagyon mosolygott.
-Hogy nem ez ajándékod? Leon, de nem kellett volna több.-mondtam nevetve és Leon ekkor már a kapapén mellettem ült. Átöleltem Leon derekát és eldöntöttem Leont a kanapén. Mindketten nevettünk. Egy kis ideig így maradtunk és öleltem
Leon derekát és Leon meg simogatta a hajamat.
-Hozok pizzát, mert lehet hogy te nem vagy éhes de én mindjárt éhen halok.-mondta Leon miközben kikecmergett alólam.
-Sonkás ananász nélkül a kedvenced igaz?-kérdezte Leon miközben a kezében fogta a pizzát.
-Te honnan tudsz ilyeneket?-kérdeztem
-Gilberta a titkos ügynököm.-mondta Leon kacsintva miközben a kisasztalra letette a pizzát a majonézt és a ketchupot.
-Én egyszer sem mondtam meg még Gilbertának hogy mi a kedvenc számom mégis eltalálta.-mondtam
-Gilberta szerint nem nehéz tudni ha állandóan ugyanaz a szám üvőlt ki a szobábdól.-mondta Leon mosolyogva és leült a kanapéra
-Mondjuk bajba lettem volna ha egy zongora aláfestése szám lett volna a kedvenced mert zongoránk is van csak nem tudom rajtam játszani.-mondta Leon és a mondta végén elkezdte enni a pizzánt. Miután megettem a pizzát megragadtam Leon gitárját és megpróbáltam eljátszani a Perfectet.Enyhén szólva nem igazán ment,csak az első kéz hangot tudtam eljátszani.
-Gitároztál már?-kérdezte Leon
-Igen.-mondtam miközben próbáltam kitalálni a hangokat
-Akkor az első akkord .....-mondta Leon és én ekkor jöttem rá hogy az akkordok nagy részét elfelejtem
-Ez egy g nem egy .....-mondta Leon miközben a pizzát ette
-Ez meg egy É, ez meg egy A.-mondta Leon miközben mindketten nevettünk
-Akkor lehet hogy mégse tudok gitározni.-mondtam és még mindig nevettem.
-Na mutatom.-mondta Leon lerakta a pizzát és legugolt velem szembe.Elhúzta az újaimat a megfelő helyre.
-Ez a .....-mondta mikor megpengettem a húrokat.Leraktam a gitárt és megcsókoltam Leont.
-Mindjárt jövök.-mondta Leon és felrohant az emeletre,pár perc múlva egy ajándék zacskóval jött le a kezében.
-Boldog szülinapot.-mondta Leon leült a kanapéra és átnyújtotta az ajándék zacsókt.
-Köszi.-mondtam és megcsókoltam Leont.Kinyitottam az ajándékot egy képleret volt.A képleretben ez a szöveg állt:
STÍLUS
Erősebb vagy mint gondolod,
Bátrabb vagy mint amilyennek látszol
És okosabb mint gondolod.
STÍLUS
A felirat mögött egy kép volt a Weeks tóról.Nagyon tetszett.
-Nagyon szép.-mondtam és vissza raktam a képkeretet a zacskóba.
-Köszönöm.-mondtam mikor már Leon fogtam a TV távirányítót és kapcsolta be a tévét.
-Jut eszembe hol van Max?-kérdeztem
-Anyáék magukkal vitték.-mondta Leon és a kapcsolón a gombokat myomkodta.
-Mit nézünk?-kérdeztem és ráhajtottam a fejemet Leon vállára.
-Space between us.-mondta Leon és megpuszilta a homlokomat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hét kulcs őrzői 2.
FantasiaNyári Lejla meg tudta hogy nem egy átlagos lány a hét kulcs őrzői közül az egyik.Akik nem rég győzték le ellenségüket és keresik hogy mit nyitnak a kulcsaik.Vajon ezek a kulcsok több mindent is nyithatnak és ezt mennyire fogja megnehezíteni hogy ha...