15.rész

37 2 0
                                    

Futva és nevetve mentünk el a lányokig Tiarával. Mikor odaértünk ott is mindenki nevetett és beszélt, de amikor megláttak engem egy kicsit elhalkultak.
-Azt hittem sose jöttök.-mondta Oxána mosolyog és átölelt és újra mindenki nevetett.
-Szóval az volt hogy tegnap és nem hittem a szememnek az én édes testvérem Hanga az előszobába lévő ruhaszárítóm ami csigával működik Hanga rajta csüngött. De úgy hogy a csiga madzag jának egyik végén apa súlyzói a másik végén Hanga fejjel lefelé a sarkát felkötve a madzagra lógott.-mondta Sarlott és ekkora már mindenki szakadt a röhögéstől.
-Az arc kifejezése volt a legviccesebb miközben fogta a sarkát rémülten ész próbálta megakadályozni hogy valami elég absztrakt gimnasztikai gyakorlatot amiben a kézen állás az érkezés szerepét töltötte volna újra be.-mondta Sarlott és már ő is nevetett. Az a helyzet hogy én eléggé vizuális típus vagyok és ezt mind elképzelni elég vicces volt és a végeredmény az lett hogy alig kaptam levegő a nevetéstől. Ekkor éreztem hogy valami veszély fog történni Adélával ekkor nevetés közbe Körülnéztem és észrevettem hogy Adéla egyenesen egy vízzel teli pocsolya felé tart és a röhögéstől nem veszi észre
-Adéla......vigyázz pocsolya.-próbáltam mondani miközben nem bírtam abbahagyni a nevetést. Szerencsére Adéla az utolsó pillanatban rájött hogy mit akarok mondani és átugrotta a pocsoját.
-Köszi.-mondta Adéla és mosolygott egyet. Pár percig még szó nélkül gyalogoltunk csak néha valaki felnevetett.
-Lejla...-kezdte el mondani Alíz mikor a többiektől kellő távolságra voltam hogy nem hallják hogy Alíz beszél hozzám.
-Ne...tudom mit akarsz mondani és csak ugyanazt tudám mondani mint a többieknek. Ráadásul nekem kéne meg köszönöm hogy ilyen sokáig kitartottatok mellettem.-mondtan és hol Alíz hol Noémi szemébe néztem
-Nem már Lejla.-fakadt ki nevetve Noémi pár perc után
-Ez teljesen hülyeség még, hogy te kérsz bocsánatot-mondta Alíz és a szájára tettem elmosolyodtam és így szóltam
-Megbocsátok.-mondtam és leszaladtam hogy utolérjen a lányokat. Odaértünk a telekre miközben Adéla a kaput nyitotta Sarlott így szólt.
-Megint itt.-mondta
-Igen de most teljesen másképp.-Oxána rám nézett és átkarolt. Mikor bementenünk tényleg minden más érzést kelt bennem.Belenéztem a ház falán lévő tükörbe a sötét barna szemem csillogott a hajam pedig kócos volt de így láttam tökéletesnek.Elmosolyodtam és megfordultam.
-Menjünk föl az padlásra.-mondta Sarlott aki rögtön fel szaladt mikor megérkeztünk. Amikor mindenki felért elkezdtünk játszani de hamar abbahagytuk mert mindenki nevetésbe tört ki. Aztán elkezdtünk beszélgetni és később telefonokról vicceket olvasni később pedig filmet nézni.
-Hol van Adéla?-kérdezte Noémi miközben a következő filmet kereste hogy megnézzük.
-Nem tudom.-mondta Sarlott miközben ő is valamivel nagyon el volt foglalva
-Adéla te minek akarsz kimenni?-kérdeztem mikor az erőm segítségével meg láttam hogy Adéla hol van.
-Behozom a vetítő ami kint van a kis házba.-mondta Adéla és halottam ahogy kinyitja az ajtót.
-De esik az eső.-mondtam miközben a prafont néztem
-Azt látom, de nem vagyok cukorból.-mondta Adéla és kiment. Kicsivel később Adéla a vetítővel tért vissza a kezében és úgy néztük tovább a filmet. A film végére már mindenki mindenkin feküdt
-Na most már döntsük ki hogy ki hol alszik.-mondta Adéla a film végén
-Én lent.-mondta Oxána elsőnek
-Én meg fent .-mondta Alíz és Noémi is
-Mi is fent.-mondta Sarlott és Adéla
-Én meg lent.-mondta Tiara
-Én is.-mondtam én utolsónak és utána elkezdtük berendezni matraccal a házat. Lentre a francia ágy mellé egy matracot sikerült betenünk. Fönt meg négy matrac pont  elfért, így szerencsére mindenkinek jutott hely. Amikor este tizenkettőkor már mindenki az ágyban feküdt elkezdtem nagyon halkan dúdolni a Never forget you szövegét. Valószínűleg Roxi meghallotta ahogy dúdolom a dalt és elkezdte nálam hangosabban tovább énekelni. Mikor Roxi már elég hangosan énekelte már elég hangosan énekelte és Tiara is bele csatlakozott felültem és először jobbra Roxira néztem aztán balra Tiarára. Mindketten az ágyba feküdtek és csak mosolyogva énekeltek. Mivel mindketten mellettem akartak aludni és aludtam a franciaágy szélén és mellettem Tiara egy matracon a francia ágy másik oldalán meg Tiara. Amikor már fentről is jött ének hang és is csatlakoztam és úgy énekelte a számot mint az nap mikor Adéla nagyon szerelmes volt. Bele gondoltam, hogy mennyi minden történt azóta pedig alig telt el kettő vagy három hónap. Mi lett volna ha aznap nem veszem rá Gilbertát hogy menjünk vásárolni, vajon akkor a többiek sem találkoztak volna. Mikor feleszméltem már mindenki énekelte és nevetett, viszont a ház hangszigetelése nagyon rossz és már este van ezért abba kellett volna hagynunk.
-Lányok, ha nem akarjuk magunkra hívni a rendőrséget abba kéne hagynunk.-mondta kicsivel később nevetve.
-Lehet, hogy jó ötlet.-szólt le az emeletről Sarlott
-Akkor jó éjt.-mondta Noémi és lefeküdtünk aludni. Engem viszont nem hagyott aludni a tudat hogy nem tudom hogy a lányom mit láttak azon kívül hogy az igazságot. Tudtam hogy az erőm segítségével bele láthatok mások elméjébe és megtudhatom a választ. Megvártam még elalszanak a lányok és utána rátettem a kezem Roxi karjára de nem láttam bele az elméjébe mert túl mélyen aludt. Tiarának nem mertem belenézni az elméjébe ezért felmásztam a létrára a lányokhoz az emeletre. Megfogtam Sarlottot de ő nagyon mocorgott ezért gyorsan elvettem a kezemet nehogy felébredjen. Épp Alizra akartam rátenni a kezem mikor Adéla megszólalt és felült.
-Mit csinálsz?-kérdezte Adéla a homlokát ráncolva és suttogva
-Én.....csak nem értem hogy mit láttátok és....-mondtam és sóhajtottam egye. Adéla elmosolyodott és így szólt.
-Menj le Tiarához, mert elég hasonló dolgokról beszéltek.-mondta Adéla. Mikor lementem a létrára akkor vettem észre hogy Tiara ébren van.
-Gondolom hallottad az egészet.-mondta és leültem lassan az ágyra török ülésbe nehogy Roxi felébredjen.
-Igen, de Lea mi csak az igazat láttuk amit te is tudsz.-mondta Tiara kedvesen nézve.
-Nyugi!-mondta Tiara és megfogta a két vállamat
-Most már mindenkivel minden rendben lesz és nem kell tudnod hogy pontosan mit láttunk.-mondta Tiara miközben végig húzta a kezét a karomon és kacsintott egyet. És csak elmosolyodtam és tényleg megnyugodtam.
-Jó éjt Tiara.-mondta és lefeküdtem
-Neked is Lea.-mondta Tiara és lehunyta a szemét.

Hét kulcs őrzői 2.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora