4.rész

42 4 0
                                    

Mikor hazaértem Gilberta még nem volt otthon. Azon gondolkodtam hogy miért pont én kaptam négyszer annyi erőt kaptam mint a többiek.Tudom hogy ennek örülnöm kellene volna, de nem tartom fernek hogy a többiek kevesebbet kaptam mint én. Egyébként is már meguntam azt hogy állandóan én vagyok a különleges. Mikor Gilberta kilenckor  hazaért épp a naplementét néztem. Gilberta benyitott a szobámba, de nem fordultam meg mert nem akartam lemaradni arról ahogy a nap a házak mögé bukik.
-Szia Lejla.-köszönt Gilberta
-Szia.-köszöntem elszomorodottan
-Mi a baj?-kérdezte Gilberta és hallottam ahogy egy lépés közelebb lép.
-Felnyitottuk az első zárat és én négyszer annyi erőt kaptam mint a többiek.-mondta és még mindig a naplementét néztem. Mivel Gilbertával már beszéltem a zárakról ezért tudta hogy  miről van szó.
-És volt belőle baj?-kérdezte Gilbert  amikor megfordultam.
-Nem csak idegesít.-hazudtam mert nem akartam elmondani az igazságot
-Akkor lehet hogy te érdemelted ki.-mondta Gilberta és megsimogatta a vállamat.
-Lehet.-mondta és Gilberta megfordult és kiment.
-Lassan feküdj le aludni.-mondta Gilberta és becsuktam a ajtót. Másnap reggel tízkor keltem mikor ránéztem a telefonomra láttam, hogy Leontól négy nem fogadott hívások van.
-Szia.-szólt Leon a telefonba.
-Szia, miért hívtál?-kérdeztem
-Hogy ráérsz-e ma?-kérdezte Leon
-Igen, gyere hozzánk ma amúgy sem megyek a lányokhoz.-mondta
-Miért?-kérdezte Leon
-Majd elmesélem, gyere egykor addigra talán fel is kelek.-mondta
-Ok-mondta Leon és elköszönt és lerakta a telefont. Leon kereken egy órakor már csengetett az ajtón. Beengedtem az ajtón és rögtön felmentünk a szobámba.
-Miért nem mész a lányokhoz?-kérdezte Leon amint becsuktam az ajtót.
-Az úgy történt,-mondtam miközben sóhajtottam egyet
-Hogy tegnap ugye felnyitottunk az első zárat és mindenki egy erőt kapott kivéve én.-mondta
-Miért?-kérdezte Leon és leült az ágyamra
-Az én is szeretném tudni miért kaptam négyszer annyit.-mondtam és felhúztam a szemöldökömet.
-És ha ez nem lenne elég, mikor Roxi nem hitte el hogy ennyi erőt kaptam akkor hozzáértem és láttam hogy mit gondolt éppen akkor. Az gondolta hogy lehet hogy én is csak egy ellenség vagyok.-mondtam és a mondat végén Leon átölelt és arcon csókolt. Egyébként nem voltam cseppet sem mérges Roxira csak csalódott.
-Hát erre nem tudok mit mondani, csak annyit hogy a szülinapodig ne menj el a telekre.-mondta Leon és kicsomóztam magam az öleléséből.
-Te honnan tudod mikor van a szülinapom?-kérdeztem meglepődötten
-Június 26,egyébként Gilberta mondta.-mondta Leon
-Ja.-mondtam. Két óráig beszélgettünk Leonnal utána Leon hazament. Kicsivel később előkerültek a könyvet amelyeket anyáék házából hoztam. Mindegyik könyv az ágyamon hevert kivéve a történetünk című könyv azt már egy ideje nem találtam, de a fejből el tudtam mondani mi van benne. A könyvek külön-külön egy erőről írtak, de egyik sem említette egy ember kaphat több erőt. Három óráig ültem a könyvek felett és olvastam és gyakoroltam az erőmet legfőképpen az eredetit.
-Most már hagyd abba az könyvek tanulmányozását mert már lassan olvasni is alig bírsz.-lépett be a szobába Gilberta hét óra körül.
-Ok.-mondtam és elkezdem becsukni a könyveket és el pakolni a helyükre.
-Miért nem mentél a lányokhoz?-kérdezte Gilberta
-Nem volt kedvem.-mondta és Gilberta bólintott és kiment a szobámból.

Hét kulcs őrzői 2.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang