Tatlı gülüş pek yaraşır, gözleri ömre bedel.
Ah ne güzel ne güzel seni sevmek, ah ne güzel ne güzel..Kulaklarımda yankılanan Nesrin Sipahi'nin zarif sesiyle gözlerimi huzurla kapatıyorum. Bir rakı masasında, Bozcaada 'nın işlek bir sokağındaki küçük ve huzurlu bir lokantada, günün en güzel saatinde bir masada oturuyorum ve karşımda.. Aşık olduğum adam duruyor.
" Ah ne güzel ne güzel seni sevmek, ah ne güzel ne güzel.."
Şarkıya eşlik etmeye başlayan o boğuk ses ile gözlerimi aralıyorum.
Hafifçe batan kızıl güneşin karşısında, lokantanın loş ışıklarının altında, benim ise tam karşımda duruyor. Geçip giden yıllar ondan sadece tek tük kahverengi saç teli almış, biraz da uzun ve çokça az beyaz sakallar bırakmış, bunu görebiliyorum. Güzel bir adam oluşundan asla taviz vermiyor. Yıllar geçiyor, biz hala büyüyoruz, sol parmaklarımızda birbirimizin isimlerinin yazdığı alyansları takıyoruz, aile oluyoruz, koca koca insanlar oluyoruz fakat şu an hissettiğim hiçbir şey değişmiyor.Dalgın bakışları yüzümde dolaşırken, gözlerimi ondan ayırmadan önümdeki bardağa uzanıyorum. Uzun, içinde rakı olan bardağı ona doğru kaldırırken dudakları gülümsemek için kıvırıyor ve o da bardağına uzanıyor. Bardaklarımızı birbirine tokuşturduğumuzda çıkan sesten ötürü sevimlice gülümsüyorum.
Ikimiz de aynı anda dudaklarımıza götürdüğümüz rakılarımızı içerken bardağımı yavaşça bırakıyor ve ağzıma küçük bir dilim peynir atyorum. Dilimle acısını alması için damağıma bastırdığım peyniri yavaşça yerken, ilk kadehte çakırkeyif olmadığım için seviniyorum.".. ama rakıyı içtiği an, bil ki içme zamanı gelmiştir ve konuştuklarında net konuşurlar,"
diye tanıdığım mısraları tekrardan okumaya başlıyor. Sanki ondan daha önce hiç duymamışım gibi, rakı olan elime yanağımı bastırıyor ve aynı hevesle onu dinlemeye başlıyorum.
" O kadınlar keyfine doyum olmayan bir akşamüstü sofrasında, bir kıyıda köşede, gece sefası gibi açarlar. O kadınlar afet-i devrandır. Ve rakı içen kadının elleri güzeldir."
Masanın üzerindeki parmaklarını diğer elimle turuyorum. O şiiri okumaya devam ederken başka bir mısraya geçiyor fakat ona izin vermeden ben devam ediyorum bu sefer." Rakı içen kadın güzeldir, masasındakiler de.. "
~~
Merhabalar herkese ❤️
Çokça uzun zaman ardından, oldukça özel bir bölüm ile geldim.
O kadar yoğun ve yorgunum ki şu aralar, inanın yeni yayımladığım hikayeyi bile düşünmeye vakit bulamıyorum.
Neyse bende durumlar bu yönde. Umarım sizler de iyisinizdir. Kendinize çok iyi bakın. Görüşmek üzere..10 ocak 2020.
Cuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ruh'un dolsun çiçeklerle.
Short StoryEllerini yüzüme yaklaştırdı. Susturduğu bütün hisler şimdi dile gelmişti. Parmakları inceydi, teni kumral, ruhu yorgun, gözleri dolu, saçları küt, ömrü bembeyaz bir kadındı. Saçlarım yavaşça parmaklarının arasında akıyordu. Elleri yüzümü tuttu. Başı...