"Taehyung bence fazla kasıyorsun, Jimin'in de konuşmasına izin vermeden kovmuşsun evden."
İki gündür evden dışarıya adımımı atmamıştım, bitkisel hayattayım desem yeridir. Başımın dibinde konuşan sevgili arkadaşım yüzünden sinirlerim kat sayını aşmıştı bile.
"Gerizekalı susta depresyona gireyim. Başımın dibinde cırlıyorsun."
Dediği gibi Jimin, onu evden gitmesini istemeden önce odamın kapısına kadar gelmişti. Belki yanlış anlaşılmış olabilirdim ama umrumda değildi.
"Taehyung sana yaramadı bu depresyon işi. Ağlasan falan yanına gelmeyeceğim de ağlamıyorsun da. Öyle boş boş fotoğraflara bakıyorsun."
Oturma odasında oturuyorduk, odamdan sürükleyerek çıkarmıştı beni.
"Sen şu fake hesaba girdin mi hiç? Belki mesaj atmıştır."
Başımı kaldırdım ve ona baktım.
"Evet baktım, bir kaç mesaj yazmıştı. En garibi de ne biliyor musun? Hesapta ki kişinin sen olduğunu tahmin ediyormuş. Ama nasıl?"
Bu dediklerine karşı ayağa kalktım ve Jungkook'u omuzlarından tutup silkelemeye başladım.
"Ne diyorsun sen? Rezil oldum işte. Of gerizekalı aklım, ne diye açtıysam hesabı. Yok ben evden falan çıkmayağım. Aşırı utandım."
"Sussana bir gerizekalı, düşünelim ne yapacağını."
Omuzlarında ki ellerimi indirdi ve ikimizi de koltuğa oturttu.
"Taehyung, hani şu içtiğimiz gün var ya, hatta sana tuvalette bir kaç şey demiştim. İşte sen gelmeden önce Jimin'in odasını karıştırdım ben."
Jungkook'u pür dikkat dinlemeye başladım.
"Böyle günlük gibi birşey buldum, içine bakacağım zaman Jimin içeri girdi ve beni az kalsın görüyordu."
Onu yeniden omuzlarından tuttum ve bana bakmasını sağladım.
"Nasıl bir günlük? Üstünde kurumuş gül yaprakları olanı mı diyorsun?"
Bu dediklerime karşılık kaşlarını kaldırdı ve ellerimi yeniden omzundan indirdi.
"Evet, tam da aynısı, sen nereden biliyorsun onu?"
Nereden hatırladığımı bende bilmiyordum. Başımı bilmiyorum dercesine salladım ve yüzümü astım.
"Hatırlamıyorum. Hatırlamıyorum, off kafayı yiyeceğim. Aşk ne zor şeymiş."
Jungkook'un kafama vurması ile bir kaç cm öne kaymıştım. Ona sinirli bir şekilde baktım fakat o beni takmamıştı bile!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sasaeng¹ vmin
Fanfictiontaehyung, bir gün sahte bir hesap açar ve yakın arkadaşı olan sevdiği çocuğa mesaj atar. ice cream², sasaeng'in jimin versiyonu. 1 1 2020