'like a psycho' -m

4.1K 261 311
                                    

Jimin, elinde bir kutu çikolata ve birkaç demet gül ile Taehyung'ın kapısının önünde dikiliyordu

Gülleri neden aldığını bilmiyordu. Sağ elini yumruk yapıp demir kapıya birkaç kere vurdu ve geri çekilip açılmasını bekledi.

Bu anı bekleyen Taehyung ise giydiği şorta ve tişörte son bir bakış atıp alt kata indi ve kapıyı açtı.

İkisi de garip bir şekilde birbirini süzme evresinden geçmiş, içeri girmişlerdi.

Jimin, Taehyung'tan gözünü alamıyordu. Taehyung'ta bu halinden memnundu.

Oturma odasına geçip koltuğa oturdular ve çikolataları yemeye başladılar, bir yandan da televizyonda ki filmi izliyorlardı.

Sessizliğe dayanamayan Jimin sağına döndü ve güzel oğlana doğru eğildi,

"Sence de sıkıcı olmaya başlamadı mı?"

Ellerini Taehyung'ın beline sarıp kendisine doğru çekti, bu hallerine şaşıran Taehyung ise transtan çıkıp sevdiği adamın kucağına oturdu.

Şimdi ikisi de birbirine bakıyordu, arka taraftan gelen sesler bir anda kesilmiş gibiydi.

"Sıkıcı mı? Ne yapmak istersin?"

Taehyung ellerini karşısında ki oğlanın ensesine sardı ve saç dipleri ile oynamaya başladı, bir yandan da Jimin'e yavaş yavaş yaklaşıyordu.

Jimin ise ellerinin arasında ki beli okşuyordu, parmaklarını alta doğru hareket ettirdi ve sıkıcı kalçalara dokunmaya başladı.

"Oyun oynayalım, yaramazlaşalım."

Karşı taraftan bir gülüş kazanmıştı bile,

"Sence bu doğru mu Jiminie?"

"Doğru olup olmaması umrumda değil sadece seni istiyorum."

Jimin öne doğru atılıp karşısında ki oğlanın dudaklarına yapışmıştı, Taehyung'ta bu anı beklercesine karşılık veriyordu.

Üstünde ki oğlanı koltuğa yatırdı ve bacak arasına girip tişörtünü ile altında ki şortu çıkardı. Eridiğini hissediyordu.

Kendi üstünü ve altını da çıkardı, tekrar eski yerine geçip altında ki çocuğun boynuna yöneldi, bir yandan da altında ki boxerı çıkarmaya çalışıyordu.

Taehyung bu hallerine gülüp kalçasını kaldırdı ve çıkarmasına yardım etti. Sonra da karşında ki oğlanın çıkarmasını izledi.

Şimdi ikisi de çıplaktı, belli etmeselerde birbirlerinden utanıyorlardı. Göz kontağından sıkılan Taehyung, Jimin'i üstünden itti ve koltuğa yaslanmasını sağlayıp kasıklarına oturdu.

"Taehyung.. emin misin?"

Jimin endişeli bir şekilde Taehyung'a bakıyordu, üstünde ki oğlan sorun yok dercesine elini salladı ve iki parmağını Jimin'e uzattı.

Jimin'de dediğini yapıp parmakları ağzına aldı ve bir kaç dakika ağzında emdi, ıslandığına emin olan Taehyung ise parmaklarını geri çekti ve kalçasını havaya kaldırıp ilk parmağını deliğine yollamıştı.

İlk başlarda pek acı hissetmedi fakat ikinci parmağı da deliğine yolladığı zaman deliği acımaya başlamıştı.

Belli belirsiz mırıltılar eşliğinde kendisini parmaklamaya devam etti, Jimin, bu görüntü ile ıslandığına yemin edebilirdi. Daha fazla dayanamayarak üstünde ki bedeni belinden tutup koltuğa yatırdı.

Taehyung'ın parmaklarını çıkardı ve kendisini bir kaç kez çekip karşısında ki oğlanın deliğine girdi.

"Özür dilerim Taehyung, sabret geçecek."

Kulağına böyle onlarca cümle sıraladı ve sevdiği adamın içinde gelgit yapmaya başladı.

Şimdi ise acının yerini zevk almıştı, ikisi de deli gibi daha fazlasını istiyordu. Zevke dayanamayan Taehyung ağlamaya başlamıştı bile.

Bir kaç dakika sonra Taehyung, sevdiğinin karnına Jimin ise altında ki çocuğun içine gelmişti.

Kesinlikle yaptıkları en iyi seks buydu.

Kesinlikle yaptıkları en iyi seks buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MOOD

sasaeng¹ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin