taehazretleri: Jimin kaç gün oldu mesaj atmanı bekliyorum.
Diğerlerine de sordum, kimseye geri dönmemişsin.
Neler oluyor ?*j.exe adını jiminie olarak değiştirdiniz.*
jiminie: birşey olduğu yok sadece ailem ile ilgilendim.
taehazretleri: bahanenizi sevmedim majesteleri.
Lütfen asıl sebeplerinizi söyleyiniz.jiminie: of Taehyung cidden uzatacak mısın?
taehazretleri: tabii ki
Benim işim seninle uğraşmak.jiminie: son zamanlarda herkes üstüme geliyormuş gibi hissettim ve sanaldan uzak durdum, olamaz mı yani?
taehazretleri: Jimin her zaman yanında olacağım, bana anlatabilirsin.
Kim sana ne dedi anlatmak ister misin peki?jimine: hayır, kelimeler çıplak kalıyor. Cümle bile kuramıyorum fakat çok bunalıyorum.
taehazretleri: peki, şuan nasıl hissediyorsun?
jimine: sanırım iyiyim.
Bu arada şu meseleyi konuşacaktık.
Ne konuşacağımız hakkında da bilgim yok.taehazretleri: doğru dedin. Unutmuştum onu, şey bak benimle eskisi gibi olur musun bilmiyorum fakat seni kaybetmek istemiyorum.
jiminie: kaybedecek birşey yok bu durumda, sadece eskisi gibi anlaşabilir miyiz bilmiyorum.
Benim alaya alacağım şeyler sana dokunabilir ve tartışabiliriz.
Bunun olmasını asla istemem.taehazretleri: Jimin, ben seni unutmak istemiyorum. Senin için sorun yoksa benim içinde bir sorun yok demektir.
jiminie: neden böyle dedin şimdi?
taehazretleri: çünkü senden bir karşılık beklemeden sevdim seni ve kendime, bu duruma çok alıştırdım.
Beni, bu konu yüzünden düşünmen üzer.jiminie: anladım Taehyung. O zaman arkadaşız ?
taehazretleri: bana karşı arkadaş içerikli duygular besliyorsan okay.
jiminie: üzgünüm.
taehazretleri: sorun yok.
jiminie: ben gidiyorum, diyecek birşeyin var mı?
taehazretleri: aslında var, kendine dikkat etmeni istiyorum.
Seni seviyorum ve görüşürüz.*çevrimdışı*
jiminie: şapşal mısın acaba.
Görüşürüz..*görüldü*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sasaeng¹ vmin
Fanfictiontaehyung, bir gün sahte bir hesap açar ve yakın arkadaşı olan sevdiği çocuğa mesaj atar. ice cream², sasaeng'in jimin versiyonu. 1 1 2020