* Tokyo Seoul Bouz *
yoon: çocuklar inanamayacaksınız
@jin @kookage @jim @taehazretlerijin: ne oldu?
yoon: seulgi ile konuştuk, onu o kadar çok özlemişim ki...
taehazretleri: oww duygulandın mı sen *-*
yoon: birazcık, azıcık.
kookage: AA ne kadar güzel :))
keşke bizde olsaydık orada :)taehazretleri: keşke :)
jin: bunlar yine bir şey çeviriyor ama..
jim: 🔊 "hyung, kook sizi taki- ah!"
yoon: ne?
kookage: hyung?
taehazretleri: saçmalıyor o, değil mi Jimin?
jim: hmmmhmmm
yoon: ne karıştırıyorsunuz siz?
kookage: hiiç.
hyung benim işim çıktı, görüşürüz!!!
sizi seviyorum :**taehazretleri: görüşürüz bebeğim ♡
jim: :0
taehazretleri: biraz daha açsana
jin: QMWQÖÇRLQŞSMSLSŞ
terbiyesiz.yoon: öğkk
jim: kıskanma hyung.
yoon: git başımdan.
***
"Bebeğim uyumuyorsun değil mi?"
Göz kapaklarımı kapatmamak için zor duruyordum, ellerimi yumruk yapıp gözlerimi ovdum.
"Filmi kapatıyorum, sonra devam ederiz."
Ellerimi yüzümden çekip sağ tarafıma, Jimin'in oturduğu tarafa doğru döndüm.
"Bu filmi uzun zamandır izlemek istiyordun, benim yüzümden yarıda kesme sevgilim."
Güçlükle kurduğum cümlenin sonunda oturduğum yerden kalkıp odama gittim. Jimin'de birkaç dakika sonra yanıma uzanmıştı bile.
"Ama ben seninle birlikte izlemek istiyordum Taehyung."
Ellerini belime koydu ve beni kendine doğru çekti. Bu hareketine karşılık bende ellerimi göğsüne koydum.
"Jimin biliyor musun, her insanın bir ruh eşi olurmuş. Benim ruh eşim sensin bu durumda."
Bir şey demek yerine gözlerime bakmayı seçmişti, ben de buna karşılık sessiz kalmıştım.
"İyi geceler sevgilim."
Saçlarıma kelebek öpücükleri bıraktı, başını boynuma gömdü. Huysuzlansamda ses çıkarmamıştım.
Sabaha kadar uyumadan o güzel yüzünü inceledim sevgilim, seninle birlikte olmak bana imkansız geliyordu ilk başlarda, karşılık vereceğini.. onu da geçtim beni göreceğini bile hiç düşünmemiştim. Sen, benim ruh eşimsin.. ve öyle kalacaksın. Seni seviyorum.
ölmedim, yaşıyorum bölümü :#Kontrol etmedim pek, saçmaladıysam sorry.
31. Bölümde final yapmak istemedim dmwçdmwlzşd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sasaeng¹ vmin
Fanfictiontaehyung, bir gün sahte bir hesap açar ve yakın arkadaşı olan sevdiği çocuğa mesaj atar. ice cream², sasaeng'in jimin versiyonu. 1 1 2020