i need to know.

2.4K 214 57
                                    

j.exe: lan şerefsiz bana neden söylemedin?

kookage: neyi hyung?

j.exe: yoongi hyung ile sevgili olduğunuzu

kookage: hee o mu? şey ya arada kaynamış

j.exe: peki jungkook, inandım say.

kookage: hyung şimdi trip mi atacaksın bana?

j.exe: saçmalama, sadece kırgınım. bana her şeyini anlatırdın önceden, neden değiştin anlamış değilim. benim yüzümden mi?

kookage: hyung ben değişmedim cidden, sadece yoongi hyung, taehyung derken söylemeyi unuttum. Bu arada bana diyorsun fakat sende benden bir şeyler saklıyorsun.

j.exe: neyi saklamışım senden?

kookage: taehyung'a karşı olan hislerini mesela?

j.exe: son zamanlarda taehyung ile sırdaş olduğunuzu herkes biliyor jungkook.
benden önce sana taehyung derdi zaten demiş de. bilmiyormuş gibi mi yapacaktın?

kookage: sanırım evet?

j.exe: pekala jungkook daha fazla konuşmak istemiyorum bu konuyu iyi günler sana.

kookage: jimin böyle yapma lütfen. biz dostuz, aramızın açılmasını istemiyorum.

j.exe: senin kadar bende aramızın açılmasını istemiyorum fakat şu sıralar seninle konuşmak istemiyorum.

kookage: bence fazla abartıyorsun. yoongi hyung ile ilşkimizi söylemediğim için mi tüm bunlar?

j.exe: ciddi misin? bizim dostluğumuzu sen bozuyorsun kook. Bir şey diyeyim mi sakladığın tek şey bu değildir senin.

kookage: şimdi de böyle mi oldu hyung? tek kalbi kırılan sen değilsin.

j.exe: git hyunga anlat, o sana çözüm bulur.

kookage: ne alaka? şimdi de yoongi'ye mi trip atacaksın?

j.exe: kook konuştukça sinirlerim bozuluyor şuan. lütfen sus.

kookage: pekala duygu sömürüsü yapma sakın, tae'nin üzülmesini istemem sonuçta.

*görüldü*

Neden böyle oldu bilmiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neden böyle oldu bilmiyorum.. açıkcası bu bölümden emin değilim, her an değişebilir yani.
Bence Jimin haklı, kook şrfsz msn?

Sence? -MadaMeyrin bölümde tae yok :(

sasaeng¹ vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin