•001•

279 4 0
                                    

Het is een normale school dag nou ja normaal ik heb men exames vandaag. Echt zo saai ik ben altijd binnen en halfuur klaar en helemaal met Nederlands! Dat is zo makkelijk ik zit weer eens een boek te lezen alleen in een hoekje van de kantine. Ik merk dat er naar me gekeken word ik ben namelijk dat ene meisje die duister is en alleen boeken leest. Ik merk dat iemand naar me toe komt lopen ik kijk op het is clary men ex bestie. Ze heeft me genaait voor de coole meiden. Ze loopt naar me toe en zecht: HEY ELENA WEER EEN VAN JE KUT BOEKEN AAN HET LEZEN? Ik rol met men ogen en ga verder met lezen. Ze pakt het boek uit men handen. HEY HALLOOO BEN JE DOOF OFZO IK VROEG JE IETS! Laat me met rust clary zeg ik ga met jace zoenen ofzo ( jace is haar vriendje ). Ze kijkt door men boek heen en begint dan de paginas stuk voor stuk eruit te scheuren. CLARY STOP SCHREEUW IK JE WEET DAT DAT MEN FAVORIETE BOEK IS CLARY ALSJEBLIEFT STOP!
Er komt een jongen aan gelopen een van Clarys vrienden Alexander en op zen hielen zijn vriendje Magnus hij is gay en iedereen weet dat.
Alexander springt voor men neus. CLARY STOP OPHOUDEN NU! Ja clary kappen nu van magnus hem bij. WAAROM ZOU IK ZIJ HEEFT MEN VRIENDJE AFGEPAKT! Schreeuwde Clary boos tegen Alexander. JA DENK JE DAT DAT MEN BEDOELING WAS? Schreeuw ik boos terug. SIMON ZIJ TEGEN MIJ DAT HIJ ME LEUK VOND! EN DAARVOOR HAD HIJ HET AL UITGEMAAKT! ACH VAL DOOD ELENA! Schreeuwt clary en loopt dan boos weg. Alexander rent achter haar aan terwijl Magnus me helpt om de kapote paginas van Sherlock Holmes op te rapen. Euch zeg ik ik ga hier weken mee bezig zijn om dit op te lappen. Wacht maar Elena ik heb wel iets wat het kan repareren als je het aan mij geeft geef ik je hem morgen heel terug ik beloof het zij Magnus.
Oke zij ik onzeker ik vertrouwde hem toch nog niet helemaal omdat hin vrienden was met Clary. Ik geef hem mij boek en de kapotte paginas terwijl de bel gaat voor men wiskunde examen.

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu