POV ELENA:
Ik probeer men ogen open te doen maar het lukt niet het ligt is te vel wat men ogen binnen komt. Ik hoor naast me het komt goed babe ik ben er ik neem aan dat het Loki is. Ik word door een klap deur heen geduwt en ik hoor op de achtergrond Loki schreeuwen NEE IK MOET MET HAAR MEE MEVROUW! Dat kan niet meneer hoor ik iemand anders nog zeggen de dokters hebben hun ruimte nodig. Nadat ik dat heb gehoord val ik diep weg heel diep weg. Ik word wakker en Loki zit jankend naast men bed. Een zachte kreun verlaat men mond en Loki kijkt op. Hey stranger zeg ik. He-e-ey zegt die nog steeds huilend terug. Ik grijp naar mijn buik ik voel er in eens een scherpe steek in. Het is oke zegt Loki en hij staat op en hij schreeuwt in de gang vragend naar een zuster. Er komt een zuster mijn kamer binnen gelopen. Hey Elena zegt de zuster. Hai zeg ik terug. Hoe voel je je? Echt kut zeg ik men buik doet heel veel pijn. Weet je wat er is gebeurd? Vraagt de zuster nee zeg ik terug. Okay.. zegt ze vragend terug en ze vraagt nog wat normale zuster vragen en verlaat daarna de kamer. Dus je weet echt niet meer wat er is gebeurd? Nee zeg ik terug ik weet echt niks meer Loki alleen dat wij samen naar men slaapkamer gingen vanaf daar is het zwart. Oke zegt Loki Clary en Jace hadden ingebroken in je huis ze wisten van de brief af. Ze steekte je in je zij en vervolgens vielen ze mij aan. Ik kan me nog vaag dat herrineren zeg ik dat jij in een keer in een gouden helm daar stond ofzo. Dat klopt zegt Loki terug en hij gaat staan. Dit is een camouflage zegt hij en draait een rondje ik heb krachten. Dat komt omdat ik een prins ben van Asgard ik kan van gedaante veranderen netzoals mijn broer Thor bliksen kan besturen kan ik dit. En er komt een blauwe gloed over hem heen en hij staat in een keer als mij in de ziekehuis kamer. Een cool verlaat mijn mond. En zo hou ik alles verborgen het zelfde geld voor men wapens.