•010•

105 2 0
                                    

Loki en ik die liggen nog een tijdje in het gras te kloten. Hij begint me te kietelen en ik kan het niet meer houden ik begin zo hard te lachen dat ik op men buik beland. Hij gaat boven op me zitten en begint men buik te kietelen. Ik begin te schoppen met men benen en te janken van het lachen.
HAHAHA LOKI STOOOOPPPP! IK KAN NIET MEEEERRR! Oh wil je dat ik stop? Zegt die plagerig terug. DAN MOET JE ME EERST VAN JR AF ZIEN TE KRIJGEN! Ik begin kijhard met men heupen heen en weer te gaan in de hoop dat die eraf valt. Maar dat lukt me niet. LOKI GA VAN ME AF! Zeg ik nep boos en sla men armen over elkaar heen. Het is inderdaad alsof we elkaar al 9 jaar kennen.
Oke ik heb een deal voor je zegt die nep boos terug. Okeee wat is de deal? Zoen me.

POV LOKI:
Zoen me zeg ik enigszins bang terug. Ik zie dat Elena er een kleur van krijgt. Waar? Zegt ze terug. Hier ik wijs op men wang. Ze gaat rechtop zitten en geeft me een zoen op mijn wang. En hier zeg ik wijzend op mijn voorhoofd. Ze rekt zich wat uit een geeft me een zoen op mijn voorhoofd. En als laatste hier zeg ik terwijl ik op mijn lippen wijs. I-i-ik weet niet of ik dat wil Loki... maakt niet uit zeg ik terug je hebt er nog zat tijd om er over na te denken zeg ik terwijl ik naar beneden ga staren. Nee dat hoeft niet zegt ze terug en ze tilt mijn hoofd op en geeft me een zoen op mijn lippen.
OMG SMERIG! Horen we bijde in een keer en we laten elkaar zo snel als kan los en kijken wie het zij. Het was Clary met Jace en Alec. Ik probeer zo snel als maar kan van haar schoot af te komen en ik ren vol met haat naar hun toe. LOKI NEE! Schreeuwt Elena achter me. Ik wil de eerste klap zegt ze met volle wraak in haar ogen. Ga gang mijn liefste en laat haar de eerste klap nemen.
De volgende momenten waren niet veel goeds Elena had de eerste klap aan Clary gegeven en toen sprong ik erbij. Alleen hadden wij bijde niet door dat Jace een mes vast had. En hij steekt Elena vol in haar zij. De volgende momenten bestonden uit bloed en heel veel tranen. Ik wist niet wat ik moest doen dus Elena gaf me de laatste hints en toen viel ze flauw. Ze zij dat ik 112 moest bellen en dat ambulace Apeldoorn moest zeggen en dan waar we waren. Ik zocht overal voor een bordje en las uiteindelijk oranje park. Ik belde 112 en voor dat ik het wist was de ambulance er.

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu