•004•

142 4 0
                                    

I-i-in de sterren? Hoe is dat mogelijk? Zegt Elena verbaast. En zij kijkt Heimdall vreemd aan omdat die gele ogen heeft. Waar je net in werd gezogen heet een regenboog brug het is een brug vanaf Asgard naar elke andere planeet die je kan bedenken zij Heimdall. Elke andere planeet? Dus je wilt zeggen dat er een multivurse is? Hoe is dat mogelijk ik heb dat in flash gezien maar ik dacht dat het onmogelijk was! Zij Elena geschokt. Het is mogelijk zij de vreemde meneer in het groen zwart. Wie ben jij eigenlijk? Vraagt Elena. Ik ben Loki prins van Asgard. Prins zo luxe hoor zegt Elena lachend. Maar ik wil terug ik wil Jace terugpakken en by the way hoe kan ik ademen op een andere planeet? Heimdall deet zen mond al open maar Elena kapte hem af. Weet je ik hoef het geen eens te weten ik wil gewoon terug ik weet niet waar ik ben of wat ik hier doe maar ik heb straks een reken examen en daar wil ik heel graag bij zijn. Zij Elena. LOKI! Schreeuwt iemand die aan komt lopen. Ohh god hier krijgen we het hoor momplede Loki. Er komt een man aangelopen met lang blond haar en een hamer die er best vreemd uit ziet. LOKI WAT HEB JE GEDAAN! Ik heb niks gedaan broeder ik heb alleen een meisje in nood geholpen. JE WEET DAT JE NIEMAND VAN ANDERE PLANETEN MAG BRENGEN! ALS VADER DIT HOORT! Dat wilt die niet want jij gaat je mond houden broeder. Zij Loki kill terug. Weet je wat ga jij maar eens ff lekker liggen de man duuwt Loki om ver en legt zen hamer op hem. DAMMIT THOR JE WEET DAT DAT NIET MAG! Schreeuwt Loki. Th-th-thor? Zij Elena verbaasd. Als in de god van onweer Thor? Ja inderdaad. THOR HAAL MJÖLNIR NU VAN ME AF JE WEET DAT IK HEM NIET OP KAN TILLEN! Zij Loki buitenadem. Als jij mij verteld waarom je deze aardling naar onze planeet hebt gebracht broertje...

HEY HET SPIJT ME DAT IK ZOLANG NIET MEER HEB GEPOSED IK HEB DE KOMENDE 3 WEKEN TOCH NIKS TE DOEN VANWEGE CORONA DUS JA ER KOMT MEER AAN HAHA
-ISABEL-

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu