Ja waarom heb je me eigenlijk hier heen gebracht? Vraagt Elena verbaasd. Omdat ik wil dat ze ophouden met pesten Elena! Ik volg je nu al een tijdje en ik kan het niet meer aan! Jace, Clary en zelfs Alexander ze spannen zich allemaal tegen je! Ja joh denk je dat ik dat jiet wist? Sherlock is men favoriete boek ik kan dat wel van ze af lezen en je stalkte me? Zij Elena. Ja ik volg je al sinds dat je zeven bent. SINDS DAT IK ZEVEN BEN? Schreede Elena. Ja... zij Loki zacht.
POV LOKI:
Ik had haar niet mee moeten nemen het spijt me Thor... JA INDERDAAD ZE GAAT DIT ALEMAAL AAN IEDEREEN DOOR VERTELLEN!
Loki en Thor staan samen in het kasteel van Asgard.
ZE HEEFT NIEMAND THOR! ZE KAN HET AAN NIEMAND DOOR VERTELLEN HAAR OUDERS ZIJN DOOD! ZE HEEFT GEEN VRIENDEN EN ZE WOONT IN EEN WEESHUIS! Schreewde Loki terug.
Wat? Vroeg Thor verbaasd haar ouders zijn dood hoe dan?
Een auto ongeluk bij een brug Elena was 7 toen het gebeurde haar vader verloor grip over het stuur en reed zo een kanaal in... zij Loki met tranen in zen ogen.
Dus zo hebben jullie elkaar ontmoet? Door de auto ongeluk je zag het gebeuren of niet soms? Zij Thor rustiger.
Ja... ik dook gelijk het water in en haar vader leefde nog maar haar moeder niet meer. Hij wees naar de achterbank dat ik haar eerst moest redden en dan pas hem. Maar toen ik weer het water in dook was het al te laat. Loki heeft nu echt tranen.
Waarom heb je me dit nooit verteld Loki? Zij Thor.
Omdat ik dacht dat je me niet zou geloven ik ben de badguy weet je nog de Avengers zitten nog steeds achter mij aan nadat wat er in New York is gebeurt.POV ELENA:
Loki en Thor zijn nu al een tijdje weg ik loop door het kasteel heen het is echt prachtig. Opeens hoor ik Loki en Thor tegen elkaar schreeuwen volgensmij gaat het over mij.
Loki had mij hiet niet naartoe moeten brengen als hier überhaupt een ding is. Ik knijp mezelf even om te checken dat het geen droom is. Ik loop wat verder naar de achterkant van het kasteel ik kom uit in een tuin.
Het is er echt prachtig overal bloeien bloemen en aan sommige bomen zitten appels.
ELENA! Hoor ik in een keer het is Loki.