De bel gaat en ik loop terug naar de aula waar jace en clary me al lopen op te wachten. Ik probeer ze te ontwijken maar dat lukt niet. Ik hoor Jace roepen: HEY SLET HOE GAAT HET HE? MEN VRIENDIN BEETJE LOPEN UITSCHELDEN?! ROT OP JACE schreeuw ik terug. Jace loopt boos op me af ik begin naar buiten te rennen ik pak men jas en zet het op het hollen. Zodra ik bij men fiets ben heeft die me ingehaald. Hij haalt zen vuist uit zen zak hij staat op het punt om uit te halen en terwijl hij dat doet verschijnt er een man in zwart en groen met een gekke goude helm achter hem. Ik gil het uit. Jace begint te lachen HAHA een beetje bang voor een vuist? Wacht maar tot dat je men been ziet. De man die er vreemd uitziet pakt zijn vuist vast. Hij zegt: niemand komt aan mijn Elena. En slaat Jace vervolgens knock out.
POV onbekend
Ik pak de vuist van Jace vast en sla hem vervolgens knock out Elena kijkt me bang aan alsof ze een geeft heeft gezien. Ik pak haar pols vast en zeg HEIMDALL BRENG ME TERUG! Elena schreeuwt het uit zodra we worden opgezogen hoor ik het niet meer maar ik weet dat ze het nog steeds doet. Zodra we er zijn begeven haar knieeën het. Ik pak haar bij haar hand en hijs haar op haar benen. Wie ben jij? Vraagt ze bang EN WIE BEN JIJ? Schreeuwt ze en ze wijst naar Heimdall. Waar ben ik? Je bent op Asgard zegt Heimdall. Asgard? Waar ligt dat zegt ze bang. In de sterren zecht Heimdall terug.