•014•

94 3 0
                                    

POV LOKI:
Elena legt haar hoofd op mijn schouder neer nog steeds met de brief in haar hand. Loki zegt ze we moeten hier wat aan doen. Inderdaad zeg ik terug en ik geef haar een zoen op haar hoofd. We slapen er wel een nachtje over oke? Ja is goed zegt ze en we lopen naar boven. Dit was mijn kamer zegt ze en ze wijst naar een deur. Ik had een 2 persoons bed daar kunnen we wel in slapen. Of je wilt alleen slapen zegt ze erbij. Nee ik slaap wel bij jou dan kan ik over je waken zeg ik met een knipoog. Ze maakt de deur open en ze klikt op het ligt knopje ik ga voor. Tot dat ik Elena hoor gillen. LOKI HELP! Ik draai me om en zie dat Clary en Jace haar vast hebben. Het eerste wat ik doe is mijn verdekkings mantel weg halen ik sta in een keer met mijn gouden helm en met 2 messen in Elena haar kamer ik zie dat haar ogen groot worden van verbaazing ik leg het je later wel uit. Zeg ik met stress in mijn stem. Laat gaat gaan Clary of er komen gewonden die niet hoeven te komen. Nee zij weet mijn familie geheim en iedereen die het weet moet dood.
Ze steekt Elena in haar buik en gooit haar van de trap af ik begin zelf ook aan te vallen ik heb 5 jaar lang getraind in Asgard maar Clary en Jace hun vecht kunsten heb ik nog nergens gezien. Ik weet van de trap af te komen en Elena haar lichaam ergens anders neer te leggen ik heb ondertussen Clary en Jace flink verwond. Ze komen naar me toe gerend ik steek Clary in haar buik en Jace in ze nek ze vallen eindelijk neer. Ik sprint naar de telefoon en bel 112.
Hallo met 112 waar is de noodgeval?
Hai mijn vriendin ze is meergestoken en uit bescherming heb ik de 2 aanvallers ook gestoken.
Oke 3 gewonden dus leven ze allemaal nog?
Ja volgensmij wel ik sprint naar Clary en Jace en check hun hartslag.
Ademen ze alle 3 nog?
Ja 2 met veel moeite en 1 wat makkelijker.
Oke wat is het adres?
Hoofdstraat 238

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu