•018•

83 1 0
                                    

POV ALEXANDER:

ik en Magnus lopen de kamer in en we zien Jace en Clary liggen. Jace is al wakker Clary nog niet. Ik loop snel met grote stappen naar Jace toe. HOE DURF JE! HOE HAAL JE HET ÜBERHAUPT IN JE KOP!
Yo doe rustig aan man bro zegt Jace. Stoned van de pijnkillers dus zeg ik pissig tegen Magnus.
Babe doe rustig wacht tot dat die weer sober is en niet zo stoned als een Garnaal zij Magnus tegen me. Oke das een goed idee. Laten we nu maar naar huis gaan dan. En ik geef Magnus zachtjes een kus tegen zijn slaap.

POV LOKI:
Ik zit nog steeds rustig op men stoel nog steeds shocked over het feit dat Shadow Hunters nog leven. Ik kijk vanuit mijn handen naar Elena toe ze begint langzaam wakker te worden en een zachte kreun verlaat haar mond. Hey hey ik ben het zij ik toen ze haar ogen open deed. Hey zij ze zachtjes terug. Wat is er gebeurd? Vroeg ze toen aan me. Daar hoef je je nu geen druk over te maken oke? Zij ik en ze knikte zachtjes. Ga maar weer slapen morgen is alles weer goed oke? Oke zij ze mompelend en ik wachte tot dat ze weer in slaap viel. Zodra ik haar zachtjes hoorde sneurken liep ik razend snel en onzichtbaar weg naar Clary en Jace hun kamer. Zachtjes loop ik langs de politieagent heen door de nog geopende deur.
Ik zie Jace en Clary liggen in hun bedden. Jace is wakker maar Clary nog niet. Ik zou ze nu zo mooi kunnen vermoorden hé. Maar nee dat ga ik niet doen ik ga alleen een boodschap achter laten. Ik loop stilletjes naar Jace toe die pupillen nog groter heeft dan een zeehond. Ik pak een mes en ik pak zijn arm. Ik kras in zijn arm: als jullie haar nog 1 keer aanraken is het over. Ik zie Jace geen enkele kick geven zou wel door die pijnstillers komen ofzo.

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu