POV LOKI:
De mensen van de ambulance kwamen naar ons toe gerend. Wat is er gebeurt? Vroeg één van hem. Z-z-ze is neergestoken zeg ik jankend.
Oke waarmee? Met een zakmes denk ik? Ik weet het hiet een groepje uit haar klas die zocht een gevecht met ons en het eerste wat ik daarna zag was bloef heel veel bloed. Oke menneer we gaan er zo veel mogelijk aan doen om haar beter te maken. Ze pakken de brandcard uit de ambulance. Wilt u mee naar het ziekenhuis? Vraagt een mevrouw van de ambulance. Ja graag zeg ik nog steeds huilend.POV ELENA:
Ik word wakker in een ziekenhuis Loki die zit huilend naast men bed met men hand vast. Hé vreemdeling zeg ik. Loki die kijkt op. Hij krijgt automatisch een lach op zen gezicht. Ik maakte me zoveel zorgen zij die. Hoe voel je je? Ik voel me prima ben alleen een beetje duizelig. Das ook niet vreemd je bent 2 liter aan bloed verloren. De politie is Jace nu aan het opzoeken zelfde geld voor Clary. Er word op de deur geklopt het is Magnus. Loki staat boos op. Het is oke Loki zeg ik hij komt mijn boek even brengen denk ik of niet Magnus? Ja inderdaad zij Magnus. Ik voelde me zo slecht Alec heeft me alles uitgelegd. Er staat een geld prijs op Clary en Jace hoofden dus als jij nou eens even verteld waar ze zijn Magnus zij Loki met woede in zijn ogen. Ik wens dat ik dat kon doen meneer? Odinson. Loki Odinson. Magnus Bane en schudden elkaar de hand. Maar het spijt me ze kwamen wat spullen op halen en zijn vervolgens gevlucht en ik weet niet waar heen en Alec ook niet. Maar hier heb je je boek Elena hij legt sherlock holmes terug op mijn nachtkastje zo goed als nieuw. Maar ik moet nu gaan anders vermoord Alexander me haha. Nou oke doei Magnus! Zeg ik vrolijk en Loki zit weer terug in zijn stoel met zijn gezicht in zijn handen. Hij is cute zegt Magnus nog stiekem in mijn oor. Weet ik fluister ik terug haha. Nou doei! Niet veel later komt een dokter binnen. Hij vraagt hoe ik me voel en wat mijn naam is enzo. Nou alles is goed neem 2 pijnstillers per dag en je mag de komende 3 weken niks doen alleen in bed liggen en lopen. Want anders gaan de hechtingen er uit en dan ben je verder van huis. Meneer? Zegt de dokter Ja? Zegt Loki en hij haald zijn gezicht uit zen handen. Jace en Clary zijn nog steeds niet gevonden het spijt me.
Loki die stompt op zijn been. DAMMIT! Zegt die.