•019•

94 2 0
                                    

POV ELENA:
Ik word na een uur weer wakker door iemand die met mijn haren aan het spelen is. Ik doe voorzichtig mijn ogen open vanwege het felle licht die de kamer inkomt. Heyy schone slaapster zij Loki schor en zijn ogen waaren bloed rood van al het huilen. Hey baby zeg ik terug proberend hem een kus te geven. Maar hij duwde me terug op het moment dat hij zag dat ik omhoog probeerde te komen. Voor dat je me een kus geeft wil ik eerst iets zien babe zij Loki en hij trekt mijn T-shirt omhoog. Het is weg mompelde hij tegen zichzelf ze bestaan nog!

POV LOKI:
Wie bestaan nog babe en waarom kijk je naar men buik zij Elena na een paar seconde verbaasd. Shadow Hunters Jace en Clary zijn er twee ze zijn puur slecht ik moest over ze studeren op Asgard. Wat zijn Shadow Hunters vroeg Elena alweer verbaasd. Het zijn een soort van vechters leg ik uit ze vechten demonen die naar deze planeet komen. Valentine hun opper baas is het puurste van kwaad als je zijn zoon niet mee telt. Hoe heet zijn zoon dan? Vroeg Elena na een tijdje. Niemand weet het precies maar ze denken Jonathan. Ik buig in om Elena een kus te geven terwijl ik niet door had dat ik nog steeds haar T-shirt vast had en die bijna over haar hoofd heen trok woops zeg ik en ik laat hem los.

POV JACE:
Ik word wakker door een scherpe pijn in men rechter arm. Ik til men arm op en zie met bloed uitstoomende krassen op men arm. Als jullie haar nog 1 keer aanraken is het over. Mompel ik hard op goddammit zeg ik en ik kijk vervolgens naar Clary die nog duidelijk in een coma ligt. Ik probeer rechtop te gaan zitten maar dat lukt niet door alle kabels die aan me vast zitten en alles begint te draaien. Ik begin me heel duizelig te voelen en vervolgens is het zwart.

POV LOKI:
Ik en Elena lopen het ziekenhuis uit de dokters hadden haar ontslagen omdat ze al helemaal was opgeknapt (dankje Magnus). We lopen weer richting haar ouderlijk huis en na een halfuur zien we het huis in zicht.

SORRY DAT EEN KORT HOOFDSTUK IS MAAR JA. (1 van de volgende hoofdstukken gaat smaat bevinden dus berijd je voor 😉)
X
ISABEL

Queen of Asgard Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu