1) deň pred

1.3K 39 2
                                    

Písal sa 30. August čo znamenalo len dve veci, Harry Potter nemal narodeniny a bol to posledný deň prázdnin.

Učitelia Rokfortu sa stretli na porade. Tento rok Harry nebol jediný nový učiteľ. McGonagallová sa stala riaditeľkou a tým pádom musel niekto prevziať jej miesto. Nebol to nikto iný ako Draco Malfoy ktorý sa stal animágusom po skončení vojny. Ako tretí bol nový učiteľ herbológie lebo Sproutová odišla do ,, dôchodku" no ten mal prísť až prvého.

,,Rada by som medzi nami privítala dvoch nových učiteľov. Harryho Pottera a Draca Malfoya" kabinetom sa rozniesol potlesk a Harryho prekvapilo keď zatlieskal aj Snape. ,,Bola by som rada ak by ste sa k nim odteraz chovali ako k sebe rovným" hodila pohľad na starších. Potom kecala niečo o osnovách no ich to vôbec nezaujímalo.

,,Pani riaditeľka kde budem spať?" Opýtal sa jej Harry keď porada skončila. ,,Oh nevravela som ti to? Keďže v komnate pre učiteľa čiernej mágie je Viktor musela som ťa presunúť do podzemia k Severusovi." To snáď nemôže byť ani pravda pomyslel si a prikývol. Cesta do podzemia netrvala dlho a hneď pri vstupe ho čakal Snape. ,,Podte za mnou. Nechcem aby ste tu blúdili ako slepý netopier celú noc Pot- teda Harry" povedal svojim klasickým kamenným výrazom a rozišiel sa k ich spoločnému bydlisku. Chlapca (áno budem ho tak oslovovať aj keď je dospelý) prekvapilo keď ho jeho bývalí profesor nazval Harrym no prikladal tomu zásluhy McGonagallovej.

,,Toto je va~ tvoja izba. Riaditeľka chce aby sme si tykali" otvoril dvere a pred nimi sa objavila útulná miestnosť s manželskou posteľou do ktorej by sa zmestilo aspoň päť ľudí, bielym chlpatým kobercom , knižnicou a dvoma kreslami. ,,Je to tu pekné" uznal Harry no Snape tam už nebol. ,,Kedy stihol zmyznúť?" Opýtal sa sám seba no to už jeho bývalí profesor stál zase za ním. ,, Nedáš si kúsok ohnivej whisky?" Chrabrimilčan (áno stále ho tak budem volať) sa ho zľakol až nadskočil. ,, Rád" milo sa na neho usmial no Snape ho len prebodol pohľadom a vydal sa k pohárom. Harry si sadol na pohodlný gauč ku krbu a Severus nasledoval jeho príklad.

,, Čo ťa priviedlo sem učiť?" Nahodil otázku ,,no Dursleyovci ma vyhodil. Nie že by som nemal peniaze na nejaký dom alebo byt plus stále je tu aj ten Siriusov, no nechcel som bývať sám a potom mi došlo že vlasne Rokfort bol vždy mojim domovom a Dumbledore mi ponúkol túto prácu. " ,, Zaujímavé" poznamenal Severus no vyzeral duchom neprítomný. ,,Si v poriadku?" Starostlivo sa opýtal ,, čože? " Vytrhlo ho z pomyselného tranzu ,,len som rozmýšľal" ospravedlnil sa mladšiemu a nalial si ďalší pohárik.

,,A prečo učíš ty? Mohol si byť predsa liečiteľ." Opýtal sa Harry so záujmom ,, chcel to môj otec to chcel"pokrčil ramenami. ,,Aha" odvetil trochu sklamane. ,,Mali by sme ísť spať. Už je fakt pozde" pozrel sa na hodiny Severus a Harry prikývol. ,, Dobrú noc" zaprial mu a pristúpil k nemu bližšie ,,za toto ma zabiješ" uškrnul sa chlapec a staršieho objal a objatie mu bolo oplatené. ,,A teraz už padaj" pretočil očami a Harry poslušne poslúchol , prezliekol sa do pyžama a zaliezol do postele. ,,Tak pohodlné" zamumlal si pre seba a po chvíli zaspal.

Ach my všetci čo píšeme fanfikcie robíme zo Seviho alkoholika 😅😂. No nič... Budem tento príbeh vydávať každú stredu (to že je dnes piatok si nikto nevšimol) .

JealousKde žijí příběhy. Začni objevovat