10) návšteva Rokvillu 2

406 27 0
                                    

Po tom čo táto neobvyklá dvojica nakúpila všetko čo potrebovala-vlaste kúpili aj to čo nepotrebovali-sa konečne dostali k záveru výletu a to do Troch metiel.

Draco sa nepochybne tešil na tento podnik viac ako na hocijaký iný obchod.
,,Jednu medovú domovinu" objednal si Draco a Harry si vybral Ďatelinové pivo. ,,Toto sme pili ako tretiaci" pretočil nad tým plavovlásky muž oči. ,, Lepšie ako medovina. Pamätáš na tú zo šiesteho ročníka?" Zelené oči sa zahĺbili do tých modrých ako by sa chceli uistiť že to už nemá nikdy v pláne zopakovať.

Ich intenzívny očný kontakt prepustilo až cinknutie skla o drevo. ,, Díki Rosmi" mrkol na ňu Draco a ona mu to oplatila pohlavkom. ,,Tak na zdravie" nadvihol času keď odišla. ,,Na naše" zodvihol svoj pohár aj Harry a pripili si.

,, Nechceš ochutnať?" Opýtal sa ho Malfoy a podal mu svoju času. ,, Dobré" prílivol a vrátil mu ju. ,, Dobrý deň páni profesori" pozdravila ich malá tretiačka a zvierala v ruke obálku. Draco na Harryho hodil pohľad,obdivovatelka?'. ,,Ahoj Eri" pozdravil ju profesor Potter. ,,Ja som vám len prišla odovzdať toto" podala mu obálku pozdravila sa a zdrhla.

Čauko Harry nechceš zájsť zajtra o 17:00 na čaj?
Pošli mi odpoveď po sove.

Hagrid

,, Nemám ho rád" zamračil sa Malfoy a Harry ho zavraždil pohľadom. ,,Ale lepšie ako ten idiot Ramon." ,,Nie je taký zlý" namietol Harry. ,,Ale je" prisadla si k nim Aurora Sinistorvá ktorá učila astonómiu. ,,Minule pred hodinou som ho videla ako sa s nikým na veži rozpráva. Neviem kto to bol no nevizeral úplne normálne" zamračila sa. ,, Počula som že ovláda nejakú špeciálnu schopnosť. Neviem ale akú" pozrela sa na Draca s otázkou či on o niečom nevie. ,,Nie." Odvetil ,,ale počul som že to nie je dobré. Snáď sa z neho nestane druhý veď-viete-kto."

,, Musím ísť na Wc" povedal Harry no neuvedomoval si to. Jeho nohy sa dali do pohybu no nechápal čo sa deje. Jeho kroky smerovali ale k východu. Pred Troma metalami stál muž v dlhom čiernom plášti. Po celej tvári sa mu tiahlo množstvo jázv. ,,Harry Potter?" Opýtal sa ho muž a Harry znovu získal vládu nad svojím telom. ,,Toto je varovanie" uškrnul sa a hrot prútika nasmeroval k jeho srdcu. Akonáhle z neho vyšľahli modré plamene sa Harrymu zahmlelo pred očami. ,, Vždy máš na výber Harry. Môžeš urobiť to čo ti pán prikáže alebo to urobí-" odmlčal sa a on ucítil stráca kontrolu a znovu ju získava. ,, Porozmýšľaj Potter. A ani muk" mrkol na neho a vyhrnul si ľavý rukáv. Harry čakal že uvidí lebku s hadom v ústach no bolo tam iné tetovanie. Husľový kľúč obnotaný ružami.

,, Poďme dačo robiť" povzdychol si Draco ktorý sa nudil. Jeho spoločník celú dobu po príchode do hradu len rozmýšľal a jeho krstný otec niekam zdrhol. ,,Hm jasné" prílivol Harry a bol rád že sa nejako odreaguje.,,čo tak šachy?" Navrhol aristokrat. (Klišé) ,,Moje figúrky so mnou hrať nechcú." Zamumlal. ,, Čo takto prejsť všetky schodiská? Je ich tu 140 určite si ešte nebol na každom" navrhol Harry a o chvíľu už dvaja profesori pobehovali po chodbách.

,,Ja už nemôžem" zafňukal Harry keď prešli po asi päťdesiastom schodisku. ,,Bol to tvoj nápad. Tak sa nesťažuj" odfrkol si Draco. S dohodou že ostatné prejdú niekedy nabudúce sa vydali späť. Dokopy nič zaujímavé nenašli ale dali si závod. No skončilo to tým že si Harry rozflákal okuliare.

,,Som doma!" Zakričal do zjavne prázdneho bytu. ,,Severus?" Zakričal znova aby zistil či tu náhodou nie je. ,,No dovoľ mladý pán." Odfrkol si opovržlivo niekto z vnútra,,to si hovoríš kamarát?"

Hmm kto to asi bude 🤭? Trochu Drarry 🤭, trochu blbnutia trochu vianoc (v máji) a trochu to vydávam pozde. Ale len trochu 😅 -viac.

JealousKde žijí příběhy. Začni objevovat