,, Harry" nahrnul sa za ním Lucas čím ukončil rozhovor z riaditeľkou s mačacími ušami a chvostom. Nad trojicou Voldy,Bella a Lucius sa niektorý otriasli no potom keď incdošlo že sú to len masky museli sa nad tým zasmiať. ,, Čo na to vravíš?" Otočil sa okolo svojej osy o červený plášť mu pleskol o nohy. ,,Si dobrý princ" prikývol a vydal sa späť ku Weasleyoucom ktorý sa bavili s Hagridom v medvedej koži a na hlave mal čiapku v tvare medvedej hlavy ktorá sa hýbala.
,,Totok mi vyrobila tá Šauna" ukázal na Lunu ktorá vyzerala ako bystrohlavský orol. ,,Je to Luna" zamračil sa na neho. ,, Profesor Potter?" Ozval sa za ním hlas v ktorom poznal Ginny. Harry naprázdno prehltol a otočil sa na ňu. Vyzerala jednoducho skvelo. Nad lícami jej žiarili trblietky a na čele jej trónil roh. Dlhé biele vlasy ktoré boli dlhšie ako normálne mala zopnuté v konskom chvoste. Krivky jej obkresľovali úple trblietavé šaty sivej farby. Hneď oľutoval že jej dal košom a že je jej učiteľ. Nie jeden v miestnosti si predstavoval ako ju niekde v kumbáli.... ,,Deje sa niečo slečna Weasleyová?" Nahodil neutrálny výraz akoby si nevšimol jej šiat. ,,Mohli by sme sa porozprávať? Niekde v súkromí?" Prešla pohľadom po najbližších ľuďoch.
,, Čo ste chcela?" Opýtal sa jej keď vyšli na chodbu no ona pokračovala až ku jednej nevyužívanej učebne. Pokývala hlavou aby vošiel . ,,Tak čo máte na srdci slečna Weasleyová?" Nezaujato sa oprel o zaprášenú lavicu. ,,No tak odložme tú zdvorivosť Harry" natlačila sa na neho. Jej ruka mu spočinula na hrudi a ich pery sa nebezpečne blížili.
Harry protestoval no nemal proti nej šancu. No v tom Merlin vypočul jeho prosby a dvere sa rozleteli. ,, Expeliarmus" odhodil ju Snape a Ramon od Pottera. ,, Ešte raz sa ho dotkneš a zažiješ niečo horšie ako Crucio" zavrčal varovne Lucas sa Severus jej švihnutím prútika jej obmotal neviditeľné ruky okolo krku. Vedel že nič nikomu nepovie lebo by musela priznať že chcela zviesť profesora. Ginny len nahnevane lapala po dychu v snahe zavrčať.
Na oslavu sa už nevrátili. Harry pozval Lucasa ku nim na čaj s čím Severus rozhodne nesúhlasil. ,, Prečo si ju proste neodstrčil?" Odpil si Lucky z ovocného čaju nad ktorým Severus nahrnul nosom. Hnus. ,,Neviem prišla mi strašne silná a proste bola neporaziteľná alebo ako to povedať" pokrčil ramenami a uterákom si zmýval make-up. ,,No aby to nebol nabudúce niekto iný kto ťa bude zvádzať" uškrnul sa s pohľadom,a ešte sa ti to bude aj páčiť' a vstal na odchod. Snape ho prebodol pohľadom a prikývol mu na pozdrav.
Dúfam že som vás dnes neunudila 😥. Čítanie mojich kníh je ešte horšie ako Cruciatus 😂. No dobre dosť bolo srandy. Teda.... Skoro 😉
Lenkin úžasný príbeh:
Bola som si tak dnes sama v dome. (Cez koronu sme sa presťahovali na dedinu) Rodičia išli odniesť susedovi darček lebo mal dnes tiež narodeniny. Ja si tak chillujem píšem knihy a zrazu počujem buchnutie. Ja už úplne dosraná (predtým ma totižto v záchode prekvapil pavúk a ja som dostala menší infarkt. Hold s Ronom by som si mohla podať ruku) som popadla nôž ktorý vždy mám pri sebe (pre istotu) a vydala sa do zadných izieb. Mala som v hlave len tri možnosti čo sa moholo stať 1. Niekto nás vykradol 2. Spadla mi krabica v skrini 3. Obrovský pavúk. No tak som sa vyplížila von a skontrolovala všetky možné skrýše. Za dverami, pod posteľou, za gaučom a špajzu. No nič som nenašla. Otvorím teda skriňu a tam....Spadla tá hnusná krabica. V realite to bolo vtipnejšie ako takto napísané 😥
ČTEŠ
Jealous
FanfictionHarryho po dokončení Rokfortu ho jeho milovaní strýko Vernon a teta Petunia vyhodia z domu. Portrét Dumbledora požiadal profesorku McGonagallovú aby ho zobrala ako učiteľa proti čiernej mágii. Severus si pri spoločnej práci uvedomý že chová k chlapc...