6) stávka

440 28 4
                                    

,,kde si bol?" Ozvalo sa hneď ako vošiel do tmavej obývačky ktorú osvetloval len polovyhasnutý oheň. ,,Bol som sa prejsť po pozemkoch" pokrčil ramenami a zavesil si neviditeľný plášť na vešiak. ,,Je spln" zamračil sa na neho s výraznom ,si totálny idiot'. ,,Mal som plášť a plus dokázal by som sa pred ním ochrániť" zatváril sa odhodlane ako prvý chrabromilčan. ,,Ako by niekto čo nedokáže uvariť ani obyčajný dokrvocací elixír chcel poraziť vlkodlaka?" Harry sa na neho pozrel s výzvou v očiach. ,,Stavíš sa?" Severus len nadzdvihol obočie ,, o čo sa vsadíme?" ,, Čo tak..." Naoko za zamyslel aby Snapa trochu zneistil. Samozrejme sa mu to nepodarilo. ,, počul si o tej Halloween párty čo chystá Slughorn?" Severus prikývol aj keď nechápal prečo je Horacio stále na škole. McGonagallová ho nazvala hlavným plánovačom čo znamenalo že celé dni len vysedával pri medovine, vymýšľal rôzne večierky a poprípade varil elixíry.

,,No..." Začal Harry a zlovestne sa uškrnul ,, všetci majú prísť v kostýmoch. A tak ma napadlo že ten čo výhra vyberie tomu druhému kostým." Severusovi prebehlo stádo nápadov do čoho by ho asi chlapec chcel navliecť no súhlasil. ,, Mám jedu podmienku. Pripravíš ho úplne sám, dám ti len recept. Suroviny nemám označené takže budeš musieť nájsť tie správne." Tentoraz prílivol mladší a tak sa o pol druhej ráno vydal variť dokrvovák.

Harry sa už predom bral ako víťaza. U svojho strýka a tety mu vždy prišli elixíry vhod. Takže tie ktoré zaručovali energiu, zlepšenie spánku,nasýtenie alebo hojili rany poznal viac menej naspamäť. Dokrvovák pil z vlastnej výroby len dvakrát, raz keď Dudleymu odmietli rodičia kúpiť novú konzolu a ten ho zmlátil palicou ktorú nosil do školy. A druhý raz to bolo pri jedom z tajných súbojov proti Smrťozrútom.

V ľahkosti našiel trojhlavého ružového chrobáka ktorého následne vyžmýkal. Zobral ešte červenú ružu, chvost zebri, kôru z brezy a stonku z púpavy.
Každú ingredenciu opracoval podľa návodu.

Po pol hodine elixír zamiešal ešte raz proti smeru hodinových ručičiek a zhasol oheň. ,,Hotovo" zazubil sa na Severusa ktorý popíjal kávu. ,,Hm uvidíme" uškrnul sa a odložil svoj pohár vedľa druhého ktorý bol ešte plný. ,, Vyzerá to v poriadku" prehliadol si kotlík a ovoňal ho. ,,U Merlinovej krvy" zamračil sa na chlapca ktorý už pil svoju kávu. ,,Vyhral som" rozžiarili sa mu oči kým jeho kolega naberal červenú tekutinu. Snape si uvedomil že je v prdeli

Chudák Sevi 😂. Aký kostým asi schytá.

JealousKde žijí příběhy. Začni objevovat