3) prvá hodina

630 28 2
                                    

Chlapec sa ráno prebudil sám. Vo veľkej sieni sa naraňajkoval a utekal do svojej učebne. Prvú hodinu mal s tretiakmi a rozhodol sa im pripraviť rovnako skvelú hodinu ako Remus Lupin pripravil im.

,,Musíte myslieť na niečo vtipné a poučiť formulu ktorú som vás učil". Ako prvý bol na rade blonďatý bystrohlavčan ktorý mal strach s pavúkov. ,, Riddikulus" zakričal a jeho bubák sa zmenil na lietajúce prasa.

,, Veľmi dobre " pochválil ich na konci hodiny. Niektorým sa to síce nepodarilo na prvý krát no boli to veľmi talentovaný čarodejníci a čarodejnice (česť výnimkám). 

,,Pán profesor?" Zaťahalo ho za habit malé kučeravé dievčatko s okuliarmi. Bola tak roztomilá. ,, Pán profesor Malfoy vám odkazuje aby ste za ním po obede prišiel" potichu odovzdala odkaz a zmizla. Harry vôbec nechápal prečo sa s ním chce Draco stretnúť a preto ho začala zožierať zvedavosť. Rozhodol sa nechať Draca Dracom a vydal sa na obed.

,,Som rád že si tu" zoskočil blonďatý profesor zo stola na ktorom sedel. ,, Čo potrebuješ?" Opýtal sa drzo (sila zvyku) . ,,chcel som ťa upozorniť pred Lucasom. " ,, Prečo?" ,,Bol to smrťozrút. Bol to blízky priateľ môjho otca. Hovoril o nejakej jeho špeciálnej schopnosti." ,,No neviem aká to je" dodal smutne a sklonil pohľad,,ako to že nie je v azkabane?" ,,Tvrdil že bol pod imperiusom, no to bolo klamstvo. " Objasnil mu situáciu. ,, Dávaj si pozor" položil mu ruky na ramená. Bolo to pre oboch divné no nerieši to. Ich milú scénku prerušilo zvonenie a Harry vybehol do svojej učebne.

,, Koniec" rozbalil sa chlapec na gauč v obývačke no jeho chvíľka pre oddych bola perušená príchodom Snapea. ,, Topánky dolu" zahriakol ho ,,sorry" zasmial sa a skopol ich dolu. ,,Lucas ťa hľadal" skonštatoval a stratil sa v pracovni. Harry si povzdychol a obul sa, predsa len nemal chuť behať po celom hrade v ponožkách. Vonku si žiaci užívali posledné teplé slnečné lúče. Lucas sa nachádzal vo svojej učebni a zalieval nejaké rastliny

,,Ahoj. Hľadal si ma?" ,,Oh ahoj Harry . Chcel som si s tebou dať čaj. Toto počká" pozrel sa na rastliny a položil konvičku a vydali sa do Lucasových izbieb.,, Prečo bývaš so Snapom a nie vo vlastnej komnate?" Vyzvedal. ,, Moja je v rekonštrukcii či čo..." Pokrčil ramenami a herbológ otvoril dvere. ,,Tak sme tu" ocitli sa v priestrannej obývačke ktorá bola ladená do žlto oranžovo sivá a steny boli namaľované na sivo. Spoločne sa posadli na sivý gauč s množstvom žlto oranžovo červených vankúšov. ,,Bol si v bifľomore?" Trepol prvú vec čo ho napadla . ,,Nechodil som na Rokfort. Som s Durmstrangu. A veľmi toho ľutujem" priznal  a sklopil pohľad. Chrabrimil vyčaroval dve šálky čaju . ,, Ďakujem" poďakoval sa Lucas. ,, Niečo pre teba mám. Accio" privolal k sebe malí balíček. ,, Počul som že si mal narodeniny." Usmial sa a podal mu ho.,,nemal si si robiť starosti" v krabičke sa nachádzal náhrdelník so zeleným kameňom. ,,U Merlinovej brady! Ďakujem." Zapol si ho okolo krku. Pred očami za mu zahmlelo a cítil sa ako na kolotoči.

,,Harry!!!" Prebral sa na trasenie. ,,Pre boha" povzdychla si osoba a vzdala to. Chlapec nevedel identifikovať o koho sa jedná. Všetko bolo tak rozmazané. ,, Nunca no estar libertad."vydralo sa z jeho hrdla hoci to nepovedal. Zrazu bolo všetko zase ostré. ,, Čo sa to deje?"

JealousKde žijí příběhy. Začni objevovat