Rokvill=Prasinky
———————————–––———————Na ďalší víkend sa žiaci tretieho až siedmeho ročníka mohli vydať na výlet do Rokvillu. Keď sa to Harry dozvedel schytal od Severusa poznámku že sa teší ako malé dieťa, čím si ale Severus vyslúžil Lucasov nahnevaný pohľad a kôli tomu dostal Draco záchvat smiechu.
Mladý Malfoy sa u nich objavoval často. ako Severusov krstný syn na to mal právo a vďaka tomu Harry zistil že to nie je ten nafúkaný a namyslený fagan akým bol ako žiak. Síce od ich spoločného učenia prebehli len dva roky, Draca vojna zmenila. Teda skôr celá Malfoyovská rodina sa zmenila.
Lucius ľutoval svojich činov no tak či tak ho zavreli na tri roky do Azkabanu. Spomínané väzenie prepustilo dementorov pretože vysali dušu pár väzňom ktorý mali ale ďalej žiť. Narcisse sa podarilo Azkabanu vyhnúť a začala pracovať v detskom domove pre deti Smrťozrútov a ostatných čo zahynuli pri vojne. A Draco začal chápať dôsledky svojich činov a stal sa učiteľ transfigurácie.
,, Ďakujeme za správu môžeš odísť" zavrčal na Ramona Severus aby mu dal najavo že nie je výtaný. ,,Tak ahoj " zamával im a odišiel. ,,Tsh dorieravec jeden" odfrkol Draco a zapozeral sa do očí krstného otca akoby chcel vedieť či nemá vypadnúť aj on . ,, Dáš si kávu alebo čaj?" Opýtal sa ho Harry keď si uvedomil že sa nespráva ako dobrý hostiteľ. ,, Kávu prosím" smial sa Draco a keďže vedel že Severus kávu nikdy neodmietne dal postaviť vodu na tri. Rád to robil muklovkským spôsobom. Bol naň zvyknutý.
,,Rokvill! Žiaci čo idú do Rokvillu sa zaradila!" Kričal Draco a Filch kontroloval podpísané formuláre. Harryho zasiahla nostalgia keď si spomenul ako žiarlil keď v treťom ročníku nemohol do Rokvillu chodiť. ,,Zbor! Zbor za mnou!" Mával malí profesor Flitwich a asi dva tucty chlapcov a dievčat sa za ním hnalo.
,, Nechceš zájsť do Troch metiel na jedno?" Opýtal sa ho s úškrnom Draco kým kráčali na konci dvojradu. ,, Kľudne" pokrčil ramenami ,,ale mám v pláne nakúpiť vianočné darčeky" plavlasý profesor sa na neho šokovaný profesor. ,, Vieš že ešte nie je ani polka novemberu?" Opýtal sa ho ako by si snáď myslel že je psychicky narušený. ,,Ja viem" pretočil nad jeho chovaním oči ,,ale potom budú v obchodoch milióny ľudí a nič sa nebude dať zohnať" mrkol na neho. ,, Máš pravdu" prílivol Draco a rozhodol sa že sa k nemu pridá.
,,Tak kam chceš ísť najskôr?" Opýtal sa ho keď sa decká rozpŕchli do všetkých strán. ,,Hmm" zamyslel sa ,, takže Hermione som už knihu objednal, Ronovi kúpim nejaké sladkosti. Poďme do Medových labiek" keď sa dvaja profesori objavili v menovanom obchode prebodli ich prekvapené pohľady.
,, Prečo si prehliadaš cumle? Máš dieťa?" Nadzdvihol Draco obočie kým sa Harry prehraboval medzi sladkými cumlíkmi a tými s ukludnujúcim elixírou. ,,Ja nie ale Lupin a Tonksová mali" povedal smutne a Malfoy naprázdno prehltol keď si spomenul ako sa jeho mama správala ku svojej netery Nimphadore.
Eeeej hojte ahojte! Ako sa máte? Čo vravíte na kapitolu?
ČTEŠ
Jealous
FanfictionHarryho po dokončení Rokfortu ho jeho milovaní strýko Vernon a teta Petunia vyhodia z domu. Portrét Dumbledora požiadal profesorku McGonagallovú aby ho zobrala ako učiteľa proti čiernej mágii. Severus si pri spoločnej práci uvedomý že chová k chlapc...