7) Halloween

424 25 1
                                    

V predvečer všetkých svätých nastal deň Snapeovho rozsudku.

Deň prebehol ako každý iný. Ráno sa obaja vydali na raňajky na ktorých sa Horacio tváril šťastnejšie ako zvyčajne. Neskôr odučili svoje hodny a vydali sa do spoločného bytu. ,,Tak ako?" Opýtal sa Severusa keď prišiel,, domov". ,,Za dvojhodinu som stihol chrabromilu strhnúť dvesto bodov" zatváril sa výťazoslávne. ,, Dobrá práca" poznamenal Harry s iróniou v hlase a odložil knihu ktorú predtým čítal. ,,Tak čo si si pre mňa pripravili?" Prisadol si ,, počkaj prine..." Nestihol odpovedal kôli klopaniu na stenu ktoré slúžila ako vchod do ich komnát .

Harry sa vydal otvoriť a prvé čo zaregistroval bolo to že mu nejaká hnedá guča hodila okolo krku. ,, Harry" vypískola guča v ktorej rozoznal Hermionu. Ron sa na neho žiarlivo pozrel no objal ho tiež. Neskôr ho pripučila pani Weasleyová a a George s pánom Weaslem mu podali ruku. ,, Čo tu robíte?" Opýtal sa ich keď vošli. ,,Horacio nás pozval" usmiala sa na neho Molly a chlapec zaviedol rodinku do obývačky kde sa nachádzal aj Snape. ,, Čo tu robí ten?" Zamračil sa Ron a schytal od Hermiony pohlavok. ,, Pán Wasley tiež vás rád vidím" ironicky sa usmial ,,a bývam tu" dodal.

Po tom čo mu všetci podali ruku a dámi mu venovali také tie zdvorivé veterné bozky na tvár. George sa mu hodil okolo krku a ruku mu zastrčil do vlasov. Harry pohľadom zastavil ryšavca keďže vedel že má v pláne prihodiť jeho vlas do všehodžúsu (mnoholičného lektvaru). Jedného rána mu totižto poslal sovu s tým aby mu poslal Snapeov vlas.

Jeden po druhom mizli v kúpeľni a vychádzali v kostýmoch. Medzitým Harry doniesol Sevimu jeho kostým. ,,Neotváraj to skôr ako v kúpeľni" uškrnul sa na neho keď Ron a Hermiona spoločne vyšli von. Hermiona s dlhými kučeravými čiernymi vlasmi a Ron s dlhými plavými. Harry sa musel zasmiať nad tým že nebol jediný kto si vybral niekoho z vojny. O pár minút sa k Luciusovi a Bellatrix pridal aj Harry prezlečený za Voldemorta. Hermiona a pani Weasleyová vyhýkli a ostatný vytiahli prútiky. ,,Ako vidím kostým sa podaril" uškrnul sa a ostatný sa ukludnili.

,,Potter ja ťa zabijem" ozvalo sa z kúpeľne kde bol zavretý Severus. Pani Weasleyová oblečená vo fialových šatoch a škraboške , na neh ohodila spýtaví pohľad no on len pokrčil ramenami.

Z dverí vyšiel Snape s čiernym plášťom a umelímy tesákmy. Fred, Ron a Harry vybuchli do smiechu. , Voldemort' ho chytil za ruku a hodil ho na gauč. Touto akciou si získal udivené pohľady. Bolo mu to však jedno a prehĺbil ich ešte viac keď si na neho obkročmo sadol a začal ho hladkať po perách a tvári. ,, Čo to robíš?"  Opýtal sa pohoršene Ron a Harry mu natočil Severusovu hlavu tak aby mu videl do tváre. Na miestach po ktorých prechádzal prstom ostala červá farba ktorá vyzerala ako krv. ,, Účinne kúzlo" usmial sa výťazoslávne a mávnutím prútika ho zrušil.

Ďalším šokom bolo keď vyšiel George oblečený ako Snape. No... Bez jedného ucha. ,, Čo si fajčil koberec?" Opýtal sa ho Ron a zasmial sa. Skutočný Snape ho len spriahol pohľadom na tiež sa mierne uškrnul. ,,No vidíte ani ste nepotrebovali moje vlasy.



Dúfam že sa vám kapitola páčila a ste spokojní s výberom kostýmu 😂🧛🏻‍♂️.
Btw dnes 28.4. má narodeniny Horacio Slughorn 🎉. Takže veľa šťastia a zdravia. A vám milý čitateľia (väčšinou čitateľky) darujem (aj keď to nie je dar ale skôr prekliatie) tri kapitoly 🖤🐍

JealousKde žijí příběhy. Začni objevovat