Ráno Harryho zobudilo niečo na spôsob budíka no tento bol živý. Po ich spoločnom byte už asi dve hodiny pobehoval Snape ako vystrašený netopier. Chlapec sa vymotal z perín, pozdravil Severusa a vypadol do kúpeľne. ,, Tvoje vlasy snáď nikdy nevideli hrebeň. A čo tie okuliare? Daj si ich aspoň rovno." Začalo ho napomínať zrkadlo a starší z profesorov sa musel uškrnúť. ,,Ak nebudeš ticho tak ťa rozbijem tak že ťa ani výrobca nespozná" zahrozil mu a odišiel. ,,Tsh" odfrklo urazene a nechalo Harryho na pokoji.
,,Ahoj Harry" pozdravil ho jeho dlhoročný priateľ Hagrid. ,, Bože... Šak si len teraz vyliezol zo školy a hneď si profák" chytal sa za hlavu a ponúkol mu blatový koláčik ktorý chlapec hneď odmietol. ,,Jak sa má Ron a Hermiona?" Vyzvedal. ,, Plánujú svadbu" odpil si s čaju ktorý oblial jeho telo teplom no jeho srdce ostalo chladné. Žiarlil. Možno keby sa nerozíde s Ginny bolo by to iné. Veď predsa teraz bude jej profesor! ,,Šak to je super" zasmial sa poloobor ktorý nechápal jeho trpký pohľad. ,,Hej je" smutne sklopil pohľad a dúfal že rozhovor prejde niekde inde. ,,Netreba ti helfnúť s nejakými vecmi do učebne?" Ponúkol sa no Harry nesúhlasne pokrútil hlavou. ,, Všetko už mám"
,, Prosím vás?" Ozval sa za ním neznámi hlas,,ako sa dostanem do veľkej siene?" Stál pred ním vysoký muž s očami farby tej najzahmlenejšej zelenej, čiernimi vlasmi a bielou košeľou. ,, Poďte za mnou" ponúkol mu a vydal sa tým smerom ,,Som Lukas Ramos. A vy?" Milo sa na neho usmial keď sa usadili.Harry sedel medzi ním a Snapom. Bolo divné vidieť veľkú sieň z opačného pohľadu. ,,Som Harry, Harry Potter" úsmev mu oplatil a Lukas vyvalil oči. ,,Ten Harry Potter?" Neveril svojim ušiam no ich rozhovor bol prerušený vychádzajúcimi žiakmi. Never mu ozval sa v Harryho hlave Snapov hlas. Prečo? Snažil sa ho opýtať no jeho hlava bola plne blokovaná.
Porozraďovaní a riaditeľkinom prejave sa konečne mohli pustiť do jedla. Chlapec sa smutne pousmial nad spomienkou na Rona ako sa napcháva všetkým čo vidí. Nemyslíte na neho ozvalo sa v jeho hlave znova. ,,Mohli by ste prestať" vrhol na Snapa vražedný pohľad. Nie. Profesor elixírou sa nad tým musel uškrnúť a uznať že to bola dobrá práca.
,, Harry chcela som sa ti ospravedlniť* nabehla za ním Ginny po večery. ,,Som profesor slečna Weasleyová. Tak sa tak správajte" chladne odvrkol a Severus my vnútorne zatlieskal. Chlapec sa vydal do podzemia čo najrýchlejšie aby nemusel stretnúť nikoho ďalšieho. ,, Prečo si bol tak hrubý k Weasleyovej?" Harry stále považoval za divné keď mu profesor tykal a furt ho za niečo netrestal. ,,Nemal som na ňu náladu" pokrčil ramenami a hodil sa na gauč čk prinútilo elixíristu povzdychnúť si. ,, Dobrú noc" povedal nakoniec a zmyzol vo svojej izbe . ,, Dobrú" oplatil posdrav chlapec a rozpľasol sa na posteľ.
Harry znova stál na cintoríne. Jeho srdce bilo ako splašené a pot mu stekal po čele. ,, Bež k prenášadlu!" Zakričal zúfalo na Cedrica no bolo ako vždy pozde. Peter ho zabil ,,nie!!" Zakričal no bolo to jedno
,,Si v poriadku?" Severus ním trasol aby ho konečne zobudil. Chlapec už nejakú dobu kričal a plakal zo spánku. ,, Cedric!" Zakričal keď sa prebudil a vyhŕkli mu z očí ďalšie slzy. Mal tú nočnú moru znova. ,,Čo sa stalo?" Opýtal sa ho Snape s väčšou starostlivosťov v hlase ako chcel. ,,Mal som len nočnú moru" utrel si slzy a uhol pohľadom. ,, Nepotrebuješ bezsenný spánok?" ,, Áno prosím" smutne sa mu pozrel do očí a starší odišiel. Harry sa ocitol sám. Cítil sa zle , opustený, zlomený a smutný.
,,Tu máš" podal mu fľastičku ktorú chlapec hneď vypil. ,, Nebol by si ostať túto noc pri mne. Bojím sa" nervózne sklopil pohľad a čakal prednášku o tom že sa chová ako malé dieťa, no namiesto toho sa vedľa neho prehla posteľ. ,, Ale len dnes" zavrčal a zavrel oči.Chlapec napriek elixíru nemohol dlho zaspať tak len s malou dušičkou sledoval spiaceho profesora. Jeho tvár bola uvoľnená a bezstarostná. Vyzeral roztomilo. Harry ho vždy bral ako škaredého, hnusného profesora Netopiera, no v skutočnosti bol veľmi pekný. Nad čím ti rozmýšľam pokarhal sám seba a ľahol si. Ich telá boli dostatočne ďaleko no to starší z nich porušil a pritiahol si mladšieho do objatia. Chlapec si zaboril hlavu do jeho hrude a bolo mu totálne jedno aké je to divné ale cítil sa bezpečne a nezraniteľne.
No nie sú rozkošný 🥺? Čo vravíte na Lukasa?
ČTEŠ
Jealous
FanfictionHarryho po dokončení Rokfortu ho jeho milovaní strýko Vernon a teta Petunia vyhodia z domu. Portrét Dumbledora požiadal profesorku McGonagallovú aby ho zobrala ako učiteľa proti čiernej mágii. Severus si pri spoločnej práci uvedomý že chová k chlapc...