,,od kedy som tvoj kamarát?" Opýtal sa ryšavca pred sebou ktorému chýbalo ucho. ,, Priateľ?" Opýtal sa ho George a pritiahol si ho bližšie. ,,S výhodami?" Uškrnul sa a spojil ich pery v jedny.
Keďže bol Harry o dosť nižší musel sa solídne zohnúť čo sa jeho boľavému chrbtu napáčilo ( ach, hold dôchodca 👴).
,,Nechcem kaziť peknú chvíľku" odtiahol sa od neho Harry ,,ale každú chvíľu sen môže niekto vtrhnúť" pripomenul mu.,,Kde máš izbu?" Opýtal sa ho a chlapec s jazvou na čele skončil ako nevesta. ,,Na pravo od kúpeľne" prilepil sa mu na pery. Chutili ako čučoriedky.
,,Silencio" začaroval na dvere a vrátil sa k mladému milencovi. Pomali mu zložil siví sveter a následne košeľu. ,, Čo sa ti stalo?" Pozrel sa na jazvu ktorá sa mu tiahla po hrudi. ,,Neviem" zamumlal a hneď na to zavzdichal keď ucítil teplý jazyk zanechávajúci vlhkú cestíčku cestíčku .
,, Bol si skvelí" dal pusu na čelo ešte stále udýchnému a červenému Harrymu. ,,Tak ahoj" usmial sa a nechal svojho milenca. (Lenka práve v tomto momente odchádza pretože jej zavolá jej starká (a vie že to vôbec nikoho nezaujíma)) ,, čo tu robil -?" Nestihol sa opýtať Severus keď si všimol ako sa jeho kolega váľa nahý v posteli so semenom na bruchu a v zadku. ,,Ok~" otočil sa na podpätku a vyšiell von. Toto bude musieť zapiť.
Na druhý deň sa obaja snažili vyhnúť pohľadu toho druhého. Harrysa cítil ponížene a myslel že ho Severus zavrhne. No a Snape sa za seba hambil. Prečo? Vysvetlenie je jednoduché- ešte toho večera dosiahol orgazmu s predstavou toho že by Potter vyzeral rovnako po tom čo by ho uspokojil on sám.
Študenti sa začali o profesorov báť. Síce o Severusa menej, skôr boli na vážkach. Potter celý deň len niečo neprítomne mrmlal a nesústredil sa na výuku a Snape strhol rekordne málo bodov.
Ani jeden z nich sa neodvažoval prísť do ich spoločného bytu skôr ako bude potrebné. Ich plán im podporila aj riaditeľka s tým že majú prísť na poradu. Síce to znamenalo že budú spolu v jednej miestnosti, no nie sami.
,,Harry a Severus chcela by som vám predstaviť vášho strateného bratranca " predstavila im riaditeľka muža zo zjazvenou tvárou ktorého stretol pred troma metlami. Mal kučeravé vlasy s nádychom špivavého blondu (skloňuje sa to tak?). Docela mu pripomínal Remusa. ,,Ahoj som Alois Daniels" usmial sa na nich ,, náš?" Vyhŕkli obaja naraz. "Takže to znamená že sme so Severusom rodina?" Opýtal sa Harry riaditeľky. ,,Nie nie ste" poprel jeho myšlienku Alois.
,,Moja mama bola sesternica tvojej mami Harry a nevlastná sesternica bratranca tvojej mami Severus. Tým pádom som zo Severusom rodina nevlastná a Harry je tak ďaleký že už nie ste rodina." Povedal znalecky a McGonagallová prikývla.
,,Pred pár dňami mu umrela mama a on teraz nemá kde bývať. Ponúkla som mu miesto u vás dvoch." ,, Čože!" Vyštekol Severus. Najskôr mu tam nasťahuje Pottera a teraz toto! ,,Nebude to na dlho" ospravedlnil sa pohľadom Alois. ,,Len musím počkať kým sa všetko prepíše na moje meno",,Takže ma chceš mať pod dohľadom?" Zavrčal na neho Harry toho istého večera keď si ho stiahol do izby. ,,Je pravda že ma sem pán poslal" nahodil smúti výraz ,,no ja som ťa prišiel požiadať o pomoc Harry. Musíme sa ho zbaviť! Je príliš nebezpečný" do očí sa mu nahrnuli slzy bolesti a zúfalstva. Chytil sa za predlaktie a zakričal od bolesti.
,, Kým som tu nebude ti ovládať telo. Vie že na teba dohliadnem. Musíme vymyslieť plán. Nemáme veľa času!" Naliehal na neho. ,, Prečo by som ti mal veriť?" Opýtal sa ho opovržlivo hnedovlások. ,,Tu máš" podal mu svoj prútik. ,,nechaj si ho ako dôkaz že ti neublížim." Potom mu už len mávol a pozdrav a odišiel. ,,Budem o tom premýšľať" zamumlal si sám pre seba a prútik schoval do špeciálne ochránnej krabice. ,, Nemám z tohto dobrý pocit" zdôveril sa dvojici ktorá sa na neho usmievala z fotografie. ,,Mami teraz mi už ani tvoja láska nepomôže"
Tak a je to tu. Nová kapitola. Shipujete Harryho a Georga? Ja vôbec nie 😝. Ale potrebovala som to trochu medzi Sevim a Harrym rozvíriť. A čo Alois? Veríte mu? Mal by mu veriť Harry?
Bude ďalšia vojna tentoraz oproti omnoho silnejšiemu súperovi? To sa dozviete v ďalšej kapitole! A čo vrátite na nový cover?
ČTEŠ
Jealous
FanfictionHarryho po dokončení Rokfortu ho jeho milovaní strýko Vernon a teta Petunia vyhodia z domu. Portrét Dumbledora požiadal profesorku McGonagallovú aby ho zobrala ako učiteľa proti čiernej mágii. Severus si pri spoločnej práci uvedomý že chová k chlapc...