Z myšlienok ho vytrhol až pohyb pri Zákazom lese. Keďže bol spln pochyboval že by to bol niektorý zo žiakov. Vlkodlak to taktiež nemohol byť pretože tý ku okraju nikdy nechodia.
No v tom si všimol bielu žiaru ktorá vyžarovala z bledého dievčata z vlnitými vlasmi siahajúcimi až pod kolená. Mala na sebe skoro úplne priesvitné šaty a bola bosá. Jej prenikavé oči vyzerali ako by dokázali vidieť až do duše. Jej tichý a jemný hlas sa niesol po celých školských pozemkoch. ,, Harry,Harry,Harry" opakovala stále no ústa sa jej ani nepohli.
Harry hneď na prvý pohľad poznal koho sa jedná. Bola to bájna postava ktorú volali Okuruma. V živote ich videlo len pár ľudí. Väčšina kúzelníkov pochybovala o ich existencii. Ich slzy boli účinné na jedy no aj na liečitebné masti. Okurumi mali tri podoby z toho dve boli to posledné čo ste v živote videli. Harry mal šťastie že stretol tú tretiu.
Prvá podoba bola nádherná žena ktorá lákala mužov do temných uličiek kde ich zabila a im vysala dušu.
Druhá vyzerala ako podobne ako tá ktorú videl Harry no miesto čiernych vlasov ich mala biele a jej pery mali čierny nádych. Svoje obete nezabíjala iba im vysala dušu.
Tá tretia ľudí liečila a pomáhala im.
Kúzelníci sa ich bály a pomali upadli do zabudnutia.,,Okuruma?" Opýtal sa jej a ona sa zasmiala. Bol to milý a ukludnujúci smiech ktorý mal na neho efekt ako spev fénixa. Čiernovláska sa otočila okolo kmeňu a akonáhle zmizla z jeho dohľadu ucítil niečie telo nalepené na jeho chrbte. ,,Akiri" povedala a usmiala sa na neho. Z jej očí sa vyhrnuli slzy ktoré zhrnula do nejakej sklenenej nádoby ktorá sa jej objavila zrazu v ruke. ,, Máš dobrú dušu Harry Potter" usmiala sa na neho, podala mu ju a znovu zmizla.
Rozhodol sa tie slzy schovať pre lepšiu príležitosť. Predsa len každý má nejaké tajomstvá.
Táááák again krátka kapitola ale hneď na druhý deň 👏👏. Pokúsim sa teraz vydávať každý deň. Nejaké názory?
ČTEŠ
Jealous
FanfictionHarryho po dokončení Rokfortu ho jeho milovaní strýko Vernon a teta Petunia vyhodia z domu. Portrét Dumbledora požiadal profesorku McGonagallovú aby ho zobrala ako učiteľa proti čiernej mágii. Severus si pri spoločnej práci uvedomý že chová k chlapc...