"Az eső... olyan mintha..."
Josh várta a választ, de rájött nem fog kapni.
"...komorabb lenne," sóhajtott.
"Ezúttal kék-fekete, hiányzik belőle a narancssárga,"
Megállapításán elcsuklott a hangja.A temetés óta csak a kék-feketét látja és érzi.
Amikor felállt, és Tyler családja meglátta a világos kék hajat és C dúr ajkakat azonnal szokatlan színek keverékét érezték.
Érezték a lila-kék-piros és a rózsaszín-zöld-fehér keverékét, amelyek mindegyike sötét, mocsaras barnává folyt össze.
Az érzés szokatlan volt.
Szokatlan.
Ezt a szót Josh jól ismeri.
Pedig nem akarta.Már a fák sem olyanok mint rég. Fizikailag, de a jelentésük is megváltozott.
A temetés után Josh kérdezte a családot, mi okozhatta a tüzet, de nem tudták. Valójában tudomást sem vettek róla.
Josh azt várta főként sárgák lesznek, tekintve, hogy ők Tyler családja, de kék-feketék voltak.
Most minden kék-fekete.
A hajától eltekintve. A haja most piros-narancssárga, szemben a világos kékkel amit még akkor viselt, mikor Tyler vele volt.
Piros-narancssárgát választott , mivel ez Tyler-re emlékeztette. Hasonlóan ahhoz, hogy nemrég dohányozni kezdett.
Minden alkalommal mikor meggyújt egy cigarettát, az elégett faház törmelékében talált öngyújtóval és belélegzi a füstöt, Tyler-t lélegzi be.
Ilyenkor úgy érzi Tyler még mindig ott van.
Tyler nem halt meg.
Tyler nem halt meg...
Tyler. Nem. Halt. Meg.
Ezt mondják a fák.
Az árnyak azt sikítják, egyedül van, de Josh a fáknak hisz.
Tudja, hogy Tyler életben van.
Egy éles fájdalom lövel át Josh fején, így elejti a deszkát, melyet eddig határozottan markolt.
"Ezek az átkozott migrének!"
Egy sor kiáltás távozik szájából, a fejfájás leküzdése elleni csata hevében.
Összeomlik, mintha elvesztené uralmát a teste felett.
Kifulladva és kissé zavartan megnézi min landolt.
Egy égett fadeszka volt.
A fába egy szó volt faragva
R-E-T-T-E-G-E-K"Én...én-," Josh dadogja.
Mondani akar valamit, de a szavak nem hajlandók kijönni szájából.
Helyette, egy sóhaj szalad ki C dúr ajkain.
Egyedül.
Egyedül.
Egyedül.
Az árnyak halk moraja egyre hangosabb.
Egyedül vagy.
Egyedül. Vagy.
EGYEDÜL. VAGY.
"NEM! NEM, NEM VAGYOK! TYLER MÉG ITT VAN! NEM VAGYOK EGYEDÜL!"
Josh kiabált.Haragja közepette megragadja hamuval borított zsebkését, és elindul a legközelebbi fához.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Migrén - The Migraine Fic
Hayran Kurgu2 részes TØP FF: The Migraine Fic magyar fordítás (Szerzői jogok tulajdonosa: @jeondreaming) Ha még nem olvastad a (erdő - )The Forest Fic-et kezd azzal😉 aztán gyere vissza. Ha nem ismered a zenét, érdemesebb előbb azt meghallgatni.