•Felix perspektiv•
Jag slår snabbt upp mina ögon när jag känner att någon ligger på min bröstkorg. Jag tänkte precis smyga mig upp ur sänen när jag ser att det är Alex, min alex.
-godmorgon, älskling. Viskar jag och pussar henne på hjässan.
Hon gnyr till och vänder sig om.
Jag går och sätter på mig ett par mjukisbyxor och gpr ner till köket. Mitt huvud bultar och det känns som att det ska sprängas,jag borde inte ha druckit så mycket på festen igår.
Vid köksbordet sitter Omar och Ogge och äter frukost.
-godmorgon. Säger omar.
-ahh..mitt huvud. Säger jag och masserar min tinning med pekfingret.
Jag tar ut en alvedon ur kökskåpet och sväljer den med lite apelsinjuice.
Jag hör fotsteg bakom mig och könner ett par hönder på min midja. Jag vänder mig om och ser den mest perfektaste varelsen i hela univesum. Alexandra. Hon har bara på sig mina mjukisbyxor och croptopen hon hade igår på festen. Jag ser att hon har röda steck över hela armarna. Eller ärr. Dom ser nygjorda ut, eller ja? Det ser typ ut som att hon har gjort det för en månad sen.
-vad fan har du gjort! Skriker jag arg.
-vadå? Frågar hon.
-de här! Skriker jag och tar ett hårt tag i hennes armar.
-förlåt... viskar hon.
-du ska fan inte säga förlåt! Du ska aldrig göra om dethär! Om du skär dig en jävla gång till lämnar jag dig! Jag skäms över att min flickvän skär sig! Skriker jag henne rätt upp i ansiktet.
-vet du om en grej felix? De här ärren har jag gjort för dig! Jag skärde mig för att du fick mig att må så fruktansvärt dålig men ändå var det du som fick mig att inte vilja dö....
Jag förstår om du vill lämna mig...viskar hon
•alexandras perspektiv•
mina tårar Rinner ner för kinderna än en gång tack vare Felix, min älskade Felix, han jag är så kär i men ändå får mig att må dåligt.
Han får mig att må dåligt för att jag vet att han är värd någon så mycket bättre, han får mig att må dåligt för att jag vet att han kommet lämna mig förr eller senare. Det är det som är det sorgligaste, om felix nu älskar mig, så kan han inte göra det föralltid. Han kommer tröttna på mig och dumpa mig, jag kommer bli förkrossad och ta självmord för att jag inte kan leva utan den här fuckin' killen.
BẠN ĐANG ĐỌC
I'm fine ♚The fooo conspiracy♚
Fanfiction†vad ska jag göra när jag vill leva och dö samtidigt? jag har ju lovat mig själv att inte ta självmord, jag har lovat mig själv att vara stark. men det är inte så jävla lätt när kärleken nästan dödar mig. kärleken det jag hatar mest av allt..den h...