•Alexandras perspektiv•
Just nu sitter killarna och jag i bilen påväg till en sommarstuga som jag inte har en aning om vart den ligger.
Det ska bli kul att åka ut på "landet"
Det här kommer bli den bästa sommaren på länge.
På sommrarna brukar jag bara vara inne hela dagarna. Men i år kommer jag vara ute nästan hela tiden.
Plötsligt så stannar bilen utanför ett litet hus som jag antar är sommarstugan.
-Vi är framme!!!! Skriker Omar.
Äntligen, det känns som att jag har suttit inne i en bastu i typ 5 timmar.
Jag går ut ur bilen, tar mina väskor och går mot dörren. Jag vill bara lägga mig och sova, det gick inte att sova i bilen för en viss Omar höll på att sjunga till musiken på radion. Han borde vara hes nu, så högt som han sjöng.
Inne i stugan var det ganska stort faktiskt. Ett stort kök, ett vardagsrum, två badrum, FYRA sovrum..
-hallå?!! Det finns ju bara fyra sovrum, och bara en säng i varje rum! Skrek jag till killarna.
-då får väl två sova i samma säng. Sa oacar som att det var en självklarhet.
-men vilka? Fråga jag han
-du kan sova med Ogge.
-okej. Sa jag och log. Ogge är väldigt snäll, han är inte som killarna var på min förra skola. Det är ingen av dom här killarna.
Jag går till fram till Ogge
-hej, kan jag sova hos dig? Frågar jag han
-självklart. Säger han och ler sitt fina leende.
-tack.
-åhh! det är så varmt!! Kan vi inte gå ner till straden ? Frågar Omar.
-jo vi går om fem. Sa oscar.
Jag rotar fram min nya bikini, den är turkos, och kommer från ett märke som heter "triangl" eller nåt.
Jag sätter snabbt på mig den. Och precis när jag satt på mig klädrrna över bikinin så kommer Ogge in i rummet.
-är du klar? Frågar han mig.
-ah jag kommer nu. Sa jag och tog mim handduk.
-äntligen är du klar!! Jag har väntat här i en timme nästan. Skrek omar
-haha Omar det har gått två minuter! Skrek jag.
-Jamen. Nästan en timme.
Det tog bara 5 minuter att gå ner till stranden. Och när vi var framme så var det inte en kotte där.
Jag drar snabbt av mig shortsen och t-shirten. Och lägger handduken fint i sanden.
Alla lägger sig ner och solar förutom mig och Omar.
-hallå vill ni inte bada?Frågar omar
-nej.. det är säkert skitkallt i vattnet
-Omar du och jag kan bada. sa jag och log mot han. Omar lyste upp i ett stort leende och tog min hand, vi gick ner till vattnet.
Omar börjar plötsligt skvätta vatten på mig
-hahahaha!! Nej sluta! Skrek jag och plaska tillbaks, vilket ledde till ett vattenkrig mellan mig och Omar. Jag hoppar på Omars rygg.
-hoppla polle!! Skriker jag till han. Han springer runt i vattnet med mig på ryggen.. så höll vi på i en hel timme.
-jag fryser, kan vi gå upp? Frågar jag han.
-Ah kom. Säger han och räcker fram handen, vi går upp till killarna hand i hand.
-Hej. Säger jag och ler stort till killarna
-Hej, väldigt vad ni hade kul. Sa Oscar och flina till mig.
-super kuligt hade vi. Sa jag och pussa omar på kinden lite oseriöst.
Omars kinder ändrar snabbt färg till Illröda.
-Är ni ihop? Frågar Ogge oss.
-nej. Sa jag snabbt
-det värkar som det. Mumlar Felix och kollar på mig med sorgliga ögon.
-vi är bara vänner. Sa jag och kramare Omar.
-vill ni gå hem? Frågar jag dom.
-ah. Kan inte vi grilla? Frågar Ogge.
-jaa! Det skulle vara skitgott att grilla.
Äntligen var vi hemma. Jag är så trött efter att ha sprungit runt på stranden med omar.
-maten är klar. Skriker Oscar nerifrån.
Jag går ut på Altanen, där killarna sitter och äter.
CZYTASZ
I'm fine ♚The fooo conspiracy♚
Fanfiction†vad ska jag göra när jag vill leva och dö samtidigt? jag har ju lovat mig själv att inte ta självmord, jag har lovat mig själv att vara stark. men det är inte så jävla lätt när kärleken nästan dödar mig. kärleken det jag hatar mest av allt..den h...