•Ogges perspektiv•
När jag såg dom två, Felix och Alexandra, så kände jag mig så jävla ledsen. Jag älskade henne med hela mitt hjärta. Mitt hjärta är helt sönder nu.. det sprack i 2727489901 miljoner mitar när jag såg dom hångla på stranden.
Jag trodde faktiskt i en sekund att sjag skulle ha en chans med henne, men Felix hann före..
•Omars perspektiv•
Jag vill inte vara i den här stugan med Alexandra och Felix om dom ska hålla på och hångla överallt.. jag kommer bara brista ut i tårar varje gång jag tänker på att det är hon som jag älskar.. tjejen jag älskar är ihop med min bästavän.. men det borde inte vara Felix som står och kysser och säger att han älskar henne.. det borde vara jag.
Folk säger att man måste gå vidare.. me jag kommer aldrig att gå vidare, Alexandra kommer alltid att finnas i mitt hjärta.
*en månad senare*
Vi har åkt tillbaka hem från stugan till stockholm nu..
Felix och Alex har varit ihop i en hel månad och inte bråkat en ända gång.. dom kommer väl antagligen gifta sig och leva lyckliga i alla sina dar'..
-ska vi gå på fest? Frågar Oscar oss. Jag skulle behöva lite alkohol nu..
-jag är på. Sa jag.
-vi kommer också. Sa felix, han menade antagligen han och Alex.
-jag med.. mumla Ogge.
Ogge har varit riktigt nere på senaste tiden.. han har mest varit inne på sitt rum och kollat på filmer.
Jag tror att han är jävligt kär i Alexandra..
......................................................
•Alexandras persoektiv•
Vi hade nu varit på festen i en timme och jag hade inte druckit en droppe alkohol, jag vill inte göra något jag kommer ångra.
Felix och dom andra hade jag tappat bort för länge sen.
Men jag träffade en trevlig kille som heter Anton, han är homosexuell så han kommer nog inte att haffa mig.. vi har bytt nummer med varandra och bestämde oss för att träffas och ta en fika nån dag.
Jag går runt här på festen och letar efter Felix med Anton.
Vi går upp på övervåningen, vi hör stön komma från ett rum och en röst som säger: du får inte säga att vi har haft sex till någon.. säger personen med den så välkända rösten, Felix röst.. han låter hundra procent nykter ut när han pratar.
Jag kikar in genom dörren och ser han, min Felix knäppa upp gylfen på sina byxor. Och en tjej i bara bh och trosor sitta i sängen.. hon är skitsnygg, mycket snyggare än mig såklart.
-säger du till någon att vi har haft sex och Alexandra får reda på det, då jävlar. Säger han
mina ögon vattnas och det börjar rinna tårar ner för mina kinder.. dom slutar inte rinna.. jag visste att Felix var för bra för att vara sann.. Ingen kan älska en fet, ful, jävla gris som mig.. Men jag trodde faktiskt att Felix älskade mig, men det var väl bara skådespeleri. Just nu är mitt hjärtan brustet i 982625171556200 miljoner bitar. Jag älskade Felix, men det hände något när jag såg han och den där tjejen, mina känslor för Felix sögs ur min kropp.. jag vet inte hur men mina känslor för Felix är borta, dom försvann bär jag såg honom vara otrogen. Varje gång jag rörde Felix, fick jag en stöt, varje gång jag tittarde på honom fick jag världens lyckorus och varje gång han sa att han älskar mig så trodde jag på de.. men jag borde inte ha trott på det.
Det rinner bara fler och fler tårar, dom slutar inte rinna.
Jag går in på ett badrum och sköljer bort allt mitt smink.
Jag torkar Mitt ansikte med en en handduk som jag hittat i ett av skåpen.
Jag går ut ur toalette och ser en förvirrad Anton titta på mig
-vad hände? Frågar han mig
-det var min Skithög till pojkvän där inne som precis knullade en annan tjej.. ja jag och svalde tårarna. Jag får inte visa mig svag.
-shit.. Alexandra, du förtjänar bättre. Sa han och drog in mig i en kram. Nu rann rånarna ner för mina kinder. Du förtjänar någon bättre.. det är precis vad jag inte gör.. Felix förtjänar någon bättre, som den där snygga blondinen han knullade.
Jag är bara en fet och ful tjej som ingen vill ha. Jag måste bli smalare, jag måste sluta äta. Just nu vill jag bara vara själv med mitt rakblad.
Jag trog med handflatan över ögonen. Det var inget blod på mina fingra, det var riktiga tårar.. genomskinliga!
Men hur? Aja.. jag bryr mig inte just nu.. jag måste hitta ogge så han kan köra hem mig..
Jag gick till vardagsrummet och såg Ogge sitta Med en kille och prata. Han Såg faktiskt nykter ut..
-ogge, kan du skutsa hem mig? Frågar jag han.
-självklart. Sa han och log stort.
Vi gick ut till hans moppe.
-förresten varför Frågade du inte felix om han kunde köra hem dig .Frågar ogge mig
-han var otrogen.. snyfta jag fram. Ogge drog in mig i en varm Oggekram som bara han kan ge..
Han viskar lugnande saker i mitt öra som:"shyy.. gråt inte" och "du förtjänar någon bättre"
STAI LEGGENDO
I'm fine ♚The fooo conspiracy♚
Fanfiction†vad ska jag göra när jag vill leva och dö samtidigt? jag har ju lovat mig själv att inte ta självmord, jag har lovat mig själv att vara stark. men det är inte så jävla lätt när kärleken nästan dödar mig. kärleken det jag hatar mest av allt..den h...