•Felix perspektiv•
Jag borde slå rekård i att få sin flickvän att börja gråta flest gånger.
Jag är helt otrolig, jag sa att jag skulle lämna henne, att jag skäms över henne, hon började gråta igen tack vare mig.
Jag måste säga förlåt, hoppas att hon förlåter mig bara...
Jag har varit ett jävla svin mot Alexandra, hur hon kan älska mig är konstigt.
Jag går snabbt ner till vardagsrummet där hon sitter och kollar på tv med omar. Hon ligget med huvudet på hand bröstkorg, jag känner ett sting av avunsjuka. Omar borde inte ligga där med Alex i famnen.
jag harklar mig, omar och Alex vänder sig om och tittar på mig.
Alex ser helt blek ut i ansiktet, som att hon kommer spy vilken sekund som helst.
-ehm... kan jag få prata med dig, Alex? Frågar jag
-visst. Säger hon kallt.
-ensamma. Säger jag och kollar på Omar med en snälla-kan-du-bara-dra-åt-helvete blick.
Han förstår min blick och reser Sig upp och går ut ur rummet.
-Du, jag menade verkligen inte vad jag sa, jag kommer inte lämna dig och jag skäms inte över dig. Jag blir bara orolig när jag ser dina ärr.
Jag mår dåligt av att se dig ha massa ärr tack vare mig. Säger jag och torkar bort den ensamma tåren som rinner ner över min kind.
-det är okej, Felix. Säger hon och kramar mig. Jag besvarar kraven mer än gärna Och nu står vi här, jag och min flickvän och bara kramas. Jag skulle villa stoppa dethär ögonblicket.
Att hon vill ha mig är konstigt. Hon kan få någon så mycket bättre och ändå väljer hon mig.
Plötsligt ringer hennes telefon.
"Brorsan" står det på displayen. Snabbt trycker hon på gröna liten.
•alexandras perspektiv•
-hola. Säger jah glatt.
-hej, vart är du? Jag blir orolig när du inte kommer hem. säger Oscar i luren.
-du kan ta det lungt, jag är hos Felix.
När jag sagt klart meningen så hör jag bara massa pip i luren, han la på, aja? Jag bryr mig inte.
Jag sätter mig ner bredvid Felix. Han tittar på mig och flinar.
Plötsligt böjer han sig mot mig, han kysser mig passionerat på läpparna. Hans tunga slinker snabbt in i min mun och den passionerade kyssen förvandlas till grovt hångel.
Han lämnar små blöta kyssar på min käke,sen min hals, han fortsätter ner till nyckelbenet och nu är han uppe på läpparna igen. Plötsligt öppnas dörren i en smäll och jag och Felix hoppar till. Oscar står i dörröppningen, vad gör han här?
-varför är du här? Frågar jag Oscar.
-jag ska hämta med dig hem, du borde inte hänga med Felix och dom andra. Säger han strängt.
-men jag vill vara kvar här. Säger jag
-alexandra, dom är inte bra för dig, du kommer bara hamna i massa trubbel om du hänger med dom. Säger han
-men åhhh! Okej jag kommer hem om några timmar. Säger jag. Oscar går ut ur rummet och man hör ytterdörren smällas igen.
-vad menar han med att jag kommer hamna i massa trubbel om jag hänger med er?
-Jag vet inte, du kommer absolut inte hamna i trubbel när du hönger med oss älskling.
-lovar du? Frågar jag.
-jag lovar på hedersord. Säger han och pussar mig på hjässan.
CZYTASZ
I'm fine ♚The fooo conspiracy♚
Fanfiction†vad ska jag göra när jag vill leva och dö samtidigt? jag har ju lovat mig själv att inte ta självmord, jag har lovat mig själv att vara stark. men det är inte så jävla lätt när kärleken nästan dödar mig. kärleken det jag hatar mest av allt..den h...