•Felix perspektiv•
Jag klarar inte av dethär längre.. jag måste berätta det för henne, att jag gillar henne.
Jag måste hinna före Ogge och Omar. Men jag kan ändå inte, hon kommer inte gilla mig på samma sätt. Jag kan ju inte tvinga henne att älska mig.
Jag får stå ut.. jag måste lova mig själv att inte släppa ut mina känslor.
•Ogges perspektiv•
När Alexandra berättade att hon och Felix hade haft sex kunde jag inte kontrollera mig själv, jag blev så jävla arg när hon sa det..
Hon kanske gillar Felix.. hon kanske älskar honom..
Hon kanske bara ser mig som en bror.. jag kan ju inte berätta att jag har känslor för henne. Hon kommer börja ignorera mig och inte vilja vara vän med mig längre..
•Alexandras perspektiv•
-Kan vi inte gå ner till stranden? Frågade jag killarna.
-jo
Jag går upp på mitt rum och sätter på mig bikini och en sommarklänning över. jag satte på mig ett par flip-flops också sen gick jag ner till killarna som redan står i hallen och väntar på mig.
-ska vi gå? Frågade jag. Alla blickar vändes upp till mig.
-jepp. Sa alla i kör.
Jag tar av mig klänningen och sparkar av mig flip-flopsen.
När jag vänder mig om står killarna där och bara glor som fyra fån.
Jag kollar på deras magar, dom har sex-pack.. det är något jag inte märkt föräns nu faktiskt, konstigt eftersom att dom går runt shirt-les hela tiden.
-ska vu bada nu? Frågar en aning för uppspelt Omar. Han är alltid så glad, han kan nästan aldrig sitta still heller, han ska alltid springa runt och skrika..
-sisten i är en bajskorv skriker Omar medans han springer det snabbaste han bara kan ner i vattnet. Jag kom strax efter.
Sen Oscar, efter det kom Felix och sist Ogge.
Ogge har varit så nerstämd på senaste tiden. Det är typ som att någon har sugit ur all hans glädje och bara lämnat kvar ilska.. Han har varit Väldigt irriterad på alla, särskilt mig. Jag vet inte varför han är så arg på mig, Om jag frågar han så skriker han bara: skit i det så lever du längre!!
Det gör mig lite ledsen att så honom så här.
Oscar börjar plötsligt skvätta vatten på mig och jag vänder mig snabbt om så jag inte får vatten i ansiktet..
Precis bakom mig står Felix.
När jag vänder mig om så står jag typ fem centimeter ifrån felix ansikte. Vi står kvar så i en stund. Det känns som att allt går i slow-motion när jag är nära Felix..
Allt runtomkring mig går långsammare och det ände jag tänker på är Felix.. han ör så vacker. "Vacker" kanske inte är ordet man brukar beskriva killar på, men Felix är fan vacker. Hans rosa läppar, hans fina ögon som man faller så snabbt för bara man kollar in i dom, hans bubblande skratt som hörs i öronen, hans näsa är till och med fin.. han är min drömkille.
Jag tror inte att jag älskar honom med en tjredjedel av mitt hjärta längre, jag älskar han med hela mitt hjärta
. Omar och Ogge suddas ut och det ända mitt hjärta slår för är Felix.. jag är kär i han..
Felix ansiktet kommer närmare och närmare så våra näsor snuddar varandra, han krashar sina mjuka, perfekta läppar mot mina, jag kysser tillbaka, mina armar åker automatiskt upp till hans nacke. Jag leker lite med hans nackhår. jag känner att han ler i kyssen.
Han slickar på min underläpp, och jag särart lite på läpparna, han slinker in med tungan i min mun. Här står vi, och hångla på stranden utan att vi hör vad dom andra säger runt om kring oss. Vi släpper varandra och bara tittar på varandra med världens största leende på läpparna.
-wow.. var det ända Felix sa.
-ah.. Wow. Upprepa jag.
-Alexandra, jag gillar Värkligen dig.. sa han.
-jag gillar dig med Felix. Sa jag
Han kysste mina läppar en honom till..
-är du min nu? Frågade han flrsiktigt.
-bara din. Sa jag och log.
Han pussar min kind snabbt och tittar sedan runt på stranden efter Killarna antagligen.
Jag ser dom stå med öppen mun och glor på oss. Ogge och jag får ögonkontakt och det ända jävla ser är ilska och besvikelse. I omars ögon ser jag bara sorg. Varför kollar dom sådär på mig?
-vafan var det där ? Frågade Ogge argt.
-ehm.. ett strul antar jag. sa Felix och flinade.
-det såg vi väl men är ni typ ihop eller? frågade Omar lika argt. Det är nästan lite läskigt att se dom såhär, men jag är inte rädd för att dom ska slå mig. 1) dom skulle aldrig skada mig om det inte är en olycka.
2)jag får ända inte särskilt ont när jag blir träffad av nåt slag.
Förutom det slaget Ogge gav mig. Men det var ju bättre att jag fick det än att Felix fick det.
STAI LEGGENDO
I'm fine ♚The fooo conspiracy♚
Fanfiction†vad ska jag göra när jag vill leva och dö samtidigt? jag har ju lovat mig själv att inte ta självmord, jag har lovat mig själv att vara stark. men det är inte så jävla lätt när kärleken nästan dödar mig. kärleken det jag hatar mest av allt..den h...