Lisra içini dökmüştü artık Erene nedense çok rahatlamış hissediyordu. İlk defa Erene sesini yükselmiş ve ona diklenmişti. Artık gözü hiçbir şey görmüyordu Lisranın elinde olsa Ereni burda boğabilirdi. Lisra Erene yüz verdikçe tepesine çıkmıştı Lisra bunun farkındaydı. Madem böyle oynamak istiyor böyle oynayalım dedi içinden. Batu hırsla Lisranın karşısına geldi. Birbirlerine aşkla bakan bu iki genç hangi ara birbirlerinden bu kadar nefret eder olmuştu. Lisra eski anılarını düşündü, eski Erenle şuanki Eren arasında dağlar kadar fark vardı. Eren asla birine kin tutamazdı ama Lisraya nedense kin tutuyordu. Neydi bu siniri bu öfkesi.
" bana bak Lisra.. Seni son kez uyarıyorum bizden uzak dur"
" hadi ya naparsın uzak durmasam"
Eren cevap vermemişti. Lisra az çok tahmin edebiliyordu ne yapabilceğini. Eren kin tutamazdı ama çok kavgacı bir insandı bir olayı çok fazla büyütüp elinden geleni yapıyordı. Ama Lisra ondan korkmamıştı. Nedense artık Erenden korkmak istemiyordu ona karşı gelmek bağırmak çağırmak istiyordu. Ceydanın araya girmesiyle Lisranın gözü ona dönmüştü.
" Sevgilimden bizden uzak dur Lisra anlamıyormusun Bitti artık sizin ilişkiniz. Artık ben varım.."
Lisra hafif bir gülümsemeyle Ceydaya bakmaya başladı bir adım atarak tam Ceydanın dibinde durmuştu. Baştan aşağı Ceydayı süzdüğünde kendi eteğinden daha kısa bir etek giydiğini gördü. Gömleğinin 2 düğmesi açıktı yüzünde adlandıramadığı kadar çok makyaj vardı. İğrenerek baktı Ceydaya. Bu zamana kadar asla çok makyaj yapan bir kız olmamıştı Lisra. Bu kızı gördükçe daha çok miğdesi bulanıyordu.
" hatırlatırım Ceyda bir zamanlar o eli ben tutardım.. Sen sadece aramıza girip sevgilimi benden alan bir orospusun..noldu gerçekleri duymak zorunamı gitti, sen busun işte insanları ayartan bir kadından farkın yok"
" yeter lan Eren Ceyda Lisra kendinize gelin.. Eren benim kimle arkadaşlık kurduğum kiminle takıldığım seni ilgilendirmez"
Batu Lisrayı elinden tutarak kantinden çıkmıştı.. Herkes Lisra ve Batunun arkasından bakakalmıştı. Batu hırsla okuldan çıkarken Lisranın hala elini tutuyordu. Lisra çok heyecanlanmıştı. Hem onu korumuş hemde elinden tutuyordu. Değişik duygular hissediyordu Lisra. Adlandıramadığı bir sürü duygu barındırıyordu içinde bunlar nasıl duygulardı Lisra bilmiyordu. Ama bildiği tek şey korkuyor olmasıydı. Lisra tekrar aşık olmaktan korkuyordu. Bu sefer aynı şeyler olursa Lisranın kalbi artık daha fazla bunlara dayanamazdı. Kolundan tutmuş onu çekiştiren Batuya baktı Lisra, o gerçekten çok iyi biri diye geçirdi içinden ama hala aklında bir sürü soru vardı. Neden onu koruyordu yardım ediyordu bir insan tanımadığı birine defalarca neden yardım ederdiki. Lisra kara kara düşünürken bir anda Batunun durmasıyla Lisra hızını ayarlayamayıp Batunun sırtına çarpmıştı. Bu burnunun acımasına neden olmuştu.
" ahh burnum"
" iyimisin Lisra"
" evet iyiyim teşekkür ederim"
Geldikleri yerin sahil olduğunu şuan anlayabilmişti Lisra. Gülümseyerek denize doğru iyice yaklaştı ve o güzel buram buram kokan denizi ciğerlerine kadar çekti. Huzur buydu benim için dedi.
Her derin almasında sanki bu denizde kayboluyormuş gibi hissediyordu. Denizi görmesiyle zaten burun acısını çokdan unutmuştı Lisra. Bir kaç kere ciğerlerine havayı solarken burnuna dolan leş gibi sıgara kokusuyla burnunu tutmuştu.. Nefret ederdi sıgaradan. Nerde sıgara görse veya kokusunu alsa o ortamı terk ederdi. Yan tarafına baktığında Batu yanında durmuş ağzında sıgarayla Lisra gibi denize bakıyordu.
Lisra ilk defa Batunun sıgara içtiğini görüyordu. Normalde nefret etmesi gerekirken şuanda Batunun sıgara içmesi çok hoşuna gitmişti. Bilmiyordu ama o dumanı bile kıskanmıştı dudaklarına değiyor diye. Derin bir yutkunmuştu. Ondan etkileniyordu inkar edemezdi ama ayriyetten bunuda istemiyordu." Ceyda benim eski sevgilim"
"NE"
Lisra duyduğu şeyle şok olmuştu. Eski sevgilisimiydi. Kalbinin bimbirparçaya bölündüğünü hissetti. Nefes alamaz oldu acaba onu seviyormu diye düşünmeden edemedi. Durdu bir süre gözlerine gelen yaşı hızla geri göndermeye çalıştı tabi ne kadar başarılı olabildiyse. Yavaştan dudakları titremeye başlayınca ağlıyacağını anladı ve kafasını diğer tarafa çevirdi. Çokdan bir kaç damla düşmüştü mavi gözlerinden.
" 1 seneye yakın güzel bir ilişkimiz olmuştu.. Çok mutluyduk daha 18 olmamıza rağmen onunla evlilik hayalleri kuruyordum.. Birbirimizi çok seviyorduk.. 2 hafta önce büyük bir kavga ettik.. Defalarca onunla konuşmaya çalışsamda beni dinlemedi sürekli beni istemediğini dile getirirdi.. Aradan bir hafta geçti, o bir hafta içinde onu arayıp sormamıştım bile. Sonra bir gün Eren beni aradı ve sevgili yaptığını söylemişti.. Ben seninle birlikte olduğunu biliyordum ama ayrıldığınızı bilmiyordum.. Tanıştırmak istedi Eren beni sevgilisiyle evine gittim işte o gün.. Aradan yarım saat sonra kapıdan Ceyda girmişti... Dünyam başıma yıkılmıştı ben onu severken o bana inat olsun die Erenle birlikteydi.. "
Lisra Batunun anlattıklarına dayanamadı. Dışa vurmak istemesede içi kahroluyordu. Eriyordu içten yavaş yavaş.
Göz yaşlarını hızla silerek Batuya bakmıştı Lisra. Ne diyebilirdiki diycek başka hiçbir şey kalmamıştıki. Batunun gözlerine derinden baktı, gözlerinde herhangi bir duygu belirtisi yoktu, hala Ceydayı seviyordu dedi içinden Lisra hala ona aşıktı.." peki bana bunu neden anlattın ne istiyorsun benden"
" basit.. Sen Ereni istiyorsun bende Ceydayı.. Birlik olucağız"
"ben anlamıyorum Batu"
" demem oki senle yalandan sevgili olucağız ve sevdiğimiz kişileri geri kazanacağız"
Lisra şuan cama yapışmış sinek gibi hissediyordu. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu ne diycekti nasıl davrancaktı. Düşündü karşılıklı bir anlaşma olucaktı ama nedense Lisra bu oyunun gerçek olmasını istedi. Batuya aşık değildi ama ondan etkileniyordu. Peki bunu bile bile Batuyu Ceydaya verecekmiydi bunu yapabilcekmiydi.. Düşünmesi gerekiyordu vereceği yanlış karar hayatını değiştirebilirdi..
" ben düşünmek istiyorum"
" tabikide, istediğin kadar düşün bana haber edersin.. Hadi seni eve bırakayım"
Lisra yavaşça kafasını sallayıp Batuya onay vermişti. Biraz yürüdükten sonra taksiye binmişlerdi. Taksi Lisranın evine gidene kadar iki gençdende çıt çıkmamıştı, susmayı tercih etmişlerdi. Çünkü konuşsalar Lisranın kalbi paramparça olucaktı bunu biliyordu. Taksi evin önünde durunca Lisra Batuya dönüp kuru bir 'iyi geceler' dedikten sonra cevabı beklemeden inmişti. Koşar adımla eve girip kapıyı kapatmıştı. Elini kalbine koyup biraz kalbini dinledi çok hızlı atıyordu.. İçeriden televizyon sesi gelince sessizce salona girdiğinde annesinin koltukta uyuya kaldığını görmüştü. Sessiz adımlarla eline baddaniyeyi alıp annesinin üstünü örtmüştü ve anlına masum bir öpücük koyarak odasına çıkmıştı. Önce rahatlaması gerekiyordu komple üstünü çıkarıp odasındaki koltuğun üstüne atmıştı sadece iç çamaşırlarıyla soğuk yatağa girerek eline şekeri almıştı.
" şeker sence kabul etmelimiyim bilmiyorum.. Onu görünce heyecanlanıyorum kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyorum, korkum var aynı şekilde aşık olmak istemiyorum. Biliyorsun biz önceden Erenle çok iyiydik herşey eskisi gibi olsun istemiştim. Ama bağlanıyorum Batuya, anlamıyorum o başkasını seviyor bende peki neden böyle duygular hissediyorum.. Belki geçiçi bir hevestir ha ne dersin... Bilmiyorum şeker sanırım kabul edeceğim nolucak sanki Batu bana bakarmı sanıyorsun en azından bu sayede Erenimede kavuşurum "
Lisra şekere sımsıkı sarılarak gözlerini kapatmıştı. Bu gece düşünmek istemiyordu.. Ama düşünceleri onu bırakmayacaktı biliyordu.. Gözlerinden usulca akan bir kaç damlayı yorganıyla silmişti. Lütfen daha fazla canım yanmasın dedi içinden defalarca.. Bunları tekrar ede ede zaten sonunda uyuya kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANIMDA KAL
ChickLitbu soğuk havaya inat hızla yürüyordu genç kız. Soğuktan her yeri buz kesilsede umursamadı. Daha hızlı yürümeye başladı. Nerdeydi oda bilmiyordu. Bildiği tek şey vardı. Yanlız olduğu. Yanlızlık ona koymuştu. Alışık değildi bu hallerine. Şuan sevgilis...