Igor pov.
Idegesen ültünk a kórhaz folyosóján és vártunk. Ma fog kiderülni a gyerekem neme. Alig hiszem el, hogy tényleg itt vagyok. Vajon mi lesz? Talán egy kisfiú, ha nagyobb lesz sokat fogok vele labdázni és biztos, hogy szerelni is, mondjuk ezek akkor is valóra válhatnak ha lány lesz. Az milyen szép lenne. Egy kicsi hercegnő.
- Jól vagy? - hallom meg Vladimir hsngját miközben a jezét a vállamra teszi. Nagyon elbambulhattam.
- Persze, csak nagyon izgulok. - mondtam. A fejét a vàllamon pihentette addig amíg végre kijött s nővér.
- Vladimir Winslow! - mondta hangosan mire mi felalltunk és bementünk. Bent egy idősebb orvos várt minket és mosolyogva mutatta, hogy mit csinaljunk.
- Ahogy látom az apuka is megtisztel minket. - nézett ram majd Vladimir hasára kent valami zselét és egy kis géppel kezdte vizsgálni. Izgatottan álltam mellé és együtt néztük a monitort, amin pár perccel később tisztán latszott a kisbaba alakja. Nem bírtam tovabb és sírva fakadtam. Vladimir meghatottan mosolygott, az orvos pedig egy mindenttudó mosollyal elővett egy papírzsebkendőt.
- Ez teljesen normális, szinte már megszokott. Tíz apukákból kilenc mindig elsírja magát. Varja ki a vegét, anyuka! Szinte biztos vagyok benne, hogy amikor elmondom a baba nemét ismét sirni fog. - mondta nevetve majd a monitoron kezdte vizsgálni a képet.
- Úgy làtom egészséges, még aprócska, de ez normális, a pulzus is rendben van. Mozgott már?
- Igen. Nem is áll már le, mintha maratont akarna futni a hasamban. - kuncogta Vladimir.
- Szóval... ez egy kislány! Gratulalok! - mondta az orvos mire felzokogtam és magamhoz öleltem Vladimirt.
- Jól van! Jol van! Nyugodj meg! - simogatta a hátamat.
- Nyugodt vagyok! Csak annyira... Annyira.... Annyira boldog vagyok! - tört ki belőlem ismét.
Kaptunk néhány fotót majd visszafelé taxival mentünk.
- Nézd a kicsi lábait! Azzal rugdossa az oldalamat! - mondta nevetve Vladimir.
- És nézd! Ott a kicsi keze! - mutogattunk a kepre mintha mondjuk bökőset játszanánk. Alig bírtunk betelni vele.
YOU ARE READING
Nem én akartam (Befejezett)
RomanceVladimirt elrángatják egy iskolabulira, ahol is egy felelsz vagy mersz játék miatt megerőszakolják, de azzal nem számol a részeg egyetemista, hogy Vladimir képes teherbe esni, és meg is történik. Vladimir azonban annyira sokkot kap, hogy egyáltalán...