🤰15. fejezet🤰

2.1K 168 10
                                    

Vladimir pov.
Ma lesz a gender parti. Az iskolaban mindenkinek elmondtam, hogy mi történt és, hogy mi van most köztem és Igor között. Molly és a barátai teljesen bezsongtak a mai este miatt. Alig várták, hogy megtudják a baba nemét.
Aztán este amikor beléptünk az első dolgunk az volt, hogy átadtuk a dokumentumokat Mollynak, ski megedküdött, hogy a bejelentésig nem bontja ki. Meg kell mondjam kitettek magukért. Minden kekben és rózsaszínben pompázott és mesés dekorációkkal díszítették az asztalokat.

 Minden kekben és rózsaszínben pompázott és mesés dekorációkkal díszítették az asztalokat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ráadásul egy külön asztal tele volt becsomagolt dobozokkal.
- Molly!
- Igen? - röppent mellém a főrendező, zöld ruhában.
- Mi ez? - mutattam a csomagokkal teli asztalra.
- Eskü, ez nem az én ötletem volt! Csak úgy hozták őket, aztán be kellett hoznunk egy asztalt nekik! - magyarázta. A tenyerembe temettem az arcom és elgszívesebben elsüljedtem volna. Igor átölelt és az állam alá nyúlva felemelte a fejem.
- Nyugi! Ne stresszel, oké?
- Igyekszem, de nem akarom, hogy felhajtás legyen miattam.
- De ezt a felhajtast mindenki élvezi, gondolj erre! Élvezd a partit! - mondta majd leülrünk a nekünk szánt asztalhoz.
Megállás nélkül jöttek hozzánk kérdezgetni. Sokan megpróbàlták kiszedni belőlünk a nemét, de arról hallgattunk. Mikor aztán végre eljött a pillanat, mindenki körénk gyűlt és nekünk ki kellett àlnunk a karacsonyi világítással felszerelt kis sátor alá. Molly beállt a mikrofon mögé, nekem pedig adtak egy széket.
- Tehát! Hölgyeim és uraim! Mind azert vagyunk itt mert kíváncsiak vagyunk itt, hogy Vladimir Winslow és Igor Black kisbabája fiú lesz e vagy lány! Nos! Azok akik a megfelelő nemre szavaztak elkezdhetnek ugralni mert.... A baba neme... - elővette a borítèkot és kinyitotta. A levegő teljesen megfagyott es mindenki kíváncsian figyelte a papírdarabot.
- Balra azok akik fiúra és jobbra azok akik lányra szavaztak! - utasított Molly mire az egész csapat ketté rebbent és figyeltek tovább.
- Tehát... A baba neme.... - síri csend következett megint.
- KISLÁNY!!!! - kialtotta el magát Molly mire sz egész csoport ujjongásban tört ki, még azok is akik a fiúra szavaztak.

Nem én akartam (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin