🤰16. fejezet🤰

2.1K 167 28
                                    

Igor pov.
A drágám már a hetedik hónapban van. A pocakja nő mint a gomba és a kislányom nem is kíméli. Állandóan rugdalózik. Most épp náluk voltam és Rogernek segítettem mosogatni.
- Roger!
- Tessék?
- Nem tudom alkalmas e, de miért te gondoskodsz Vladimirról?
- A szüleink, vagyis az apánk, egy szörnyeteg. Anyánk halála után alkoholista lett és minden apróságért minket kezdett hibáztatni és gyűlölni minket. Vladimirt mert meleg, engem mert szeretem őt. Azt akarta, hogy ne foglalkozzak egy olyan korccsal mint ő, de nem tehettem mast. Ha rajta mult volna, Vladimir már nem lenne itt. - mesélte. En pedig csak megfagyva hallgattam az egészet. Hogy lehet valaki ilyen? Vladimir a legédesebb fiú a világon.
- És mèg él?
- Azt hiszem, de nem is nagyon érdekel engem. Amikor tizennyolc lettem adoptaltam az öcsémet és elköltöztünk. Most itt vagy te, a baba! Foglalkozzunk ezekkel! - mosolygott majd visszatért a kezében lévő tányérhoz. Néha meglepődöm, hogy milyen jól tudja kezelni a helyzeteket. Ő igazi felnőtt.
Délután elmentünk vásárolni, de mivel Vladimir elaludt így ő otthon maradt egyedül. Hagytunk neki egy üzenetet és Rogerrel elmentünk. Miután minden meg volt épp hazafelé tartottunk amikor Roger hirtelen lefekezett alig pár méterre a házuk előtt. Nekem is feltűnt, hogy egy ócska, regi kocsi állt a ház előtt.
- Ez...
- Tartsd magadnál a telefont! Lehet, hogy hívnunk kell a rendőrseget. - mondta majd kipattant a kocsiból, en pedig utána. A házban egy gusztustalan, csöveseket megszégyenítő alak állt, előtte pedig Vladimirt gubbasztott és sírt.
- Mit műveltél vele?! - állt a férfi elé Roger én pedig a szerelmemhez szaladtam.
- Csak közöltem ezzel a semmirekellő korccsal, hogy sosem lesz jó anya! Le fogja ejteni vagy megöli a babáját! Nem alkalmas anyának! - üvöltözött a fickó. Addig fajult a dolog, hogy tenyleg kihívtuk a rendőrséget. Az ajtóbol neztük ahogy elviszik, de hirtelen Vladimir összerogyott és sikitva markolta a hasát.
- Vladimir! Mi a baj?
- A hasam... NAGYON FÁJ!!!!! - sikította.

Nem én akartam (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora