Vladimir pov.
Tudtam, hogy le kell állítanom a rossz gondolatait. Megcsókolni még nem bírtam, de talán egy ölelés is megteszi. Raborultam és ügyelve a hasamra szorosan öleltem. Először megdermedt, de aztán körém fonta a karjait és ő is magához ölelt.
- Hagyd abba! Ne kínozd magad tovább! Nézd meg, hogy eddig ez mit tett veled! Aznap, amikor színt vallottál, nagyon mérges voltam rád, de az elmúlt két hónapban rengeteget gondolkodtam. Nem te akartad ezt az egészet és nem te tehetsz róla, hogy megtörtént. Szóval... Én megbocsájtok. - mondtam és megsimogattam az arcát. Nem sírt, de nem is mosolygott, csak megfogta a kezemet és erősen az arcához szorította.
- Tenyleg?
- Hát ha mondom! - kuncogtam mire végre elmosolyodott.
- Megnezhetem újra a videót?
- Csak ha vegre ettél valamit! Szólok anyukadnak, hogy....
- Megelőztelek! - lèpett be Mrs. Black egy tálcával, rajta finomsbbnal, finomabb falatokkal.
- Egy jó nagy adag frissen főtt makaróni a fiamnak és csokis puding tejszínhabbal a kismamának! - tette le mosolyogva.
- Anya! Te mióta allsz az ajtóban?
- Csak pár perce, becsszó! - mutatott okét majd ki is ment.
- Nála mit jelent a pár perc?
- Minimum egy órát! - mosolygott majd mind a ketten elnevettük magunkat.
Addig el nem vettem a tányért amíg minden eltűnt róla. A táskák már eltűntek a szeme alól, de tisztán lattam a csontjait. Miután vegeztünk, addig könyörgött, smíg újra el nem indítottam az ultrahangos videót. Szipova nézte végig.
- A neme az...
- Még nem tudom. Holnap megyek a vizsgàlara. Eljössz, ugye? Ott derül ki a baba neme. Aztan jövőhéten lesz a gender parti.
- Beleegyeztél?
- Igen, de szabtam pár feltételt.
- És, biztos, hogy elmenjek veled? Nagyon szívesen elmegyek holnap, csak hát...
- Én szeretném, hogy ott legyél és szerintem ő is! - simítottam a pocakomra mire ő lehajolt és egy puszit nyomva rá szó szerint átölelte. Hirtelen azonban egy erős, görcsszerű fajdalom nyilalt a hasamba és az oldalamba, Igor pedig meglepetten nézett rám.
- Mi volt ez?
- Nem tudom. - mondtam mire ismét nyilalt, de már nem olyan erősen mint előtte. Igor elkepedve tapogatta a hasamat mire nekem is leesett, hogy mi folyik itt.
- Igor! Rugdalózik! A baba mozog!
ESTÁS LEYENDO
Nem én akartam (Befejezett)
RomanceVladimirt elrángatják egy iskolabulira, ahol is egy felelsz vagy mersz játék miatt megerőszakolják, de azzal nem számol a részeg egyetemista, hogy Vladimir képes teherbe esni, és meg is történik. Vladimir azonban annyira sokkot kap, hogy egyáltalán...