ACI B 1

449 66 54
                                    

Herkese merhaba.🍁Bugün uzun zamandır kurgusunu düşündüğüm ve üzerinde çok fazla emek harcadığım kitabımın ilk bölümünü yazdım ve kendime güvenmeye çalışarak ilk bölümünü yayınladım.Şunu söylemek isiyorum ki bu kitabın yeri benim için çok farklı.Çünkü ilk kitabım ve 15 yaşımda yazmaya başladığım bir kitap.Bu kadar büyük bir platformda umarım sesimi duyurabilir ve ilerleme kaydedebilirim.
Herkes başlangıç tarihini yazsın o zaman.
İyi okumalar💜

Hani bazen hayat bizi en sevdiğimiz insanların ihaneti ile yıkar ve bizler de kahroluruz .Sadece kahroluruz ve elimizden başka bir şey gelmez ... İşte bugün sevdiğimi sandığım onunda beni sevdiğini düşündüğüm çocuğun bana olan ihanetiyle yıkılışımın , kahroluşumun günüydü ...

''Berkan , sana bırak beni dedim ! Düş yakamdan , seni asla affetmeyeceğim !''

''Masal, dinle beni anlatabilirim her şeyi . Lütfen bir sakin ol!''

Yaptıklarından sonra birde benden sakin olmamı istiyordu demek !

''Neyi anlatacaksın Berkan , o kızla nasıl yiyiştiğini mi , beni nasıl aldattığını mı !? Söylesene !''

''Yanlış anladın Masal , kız zorla beni öptü. ''

''Yalan mı söylüyorsun birde !?Bende çok inandım. Gözümle gördüm her şeyi. Kızı bir yemediğin kalmıştı Berkan !''

''Masal doğruyu sö...''

''Yeter Berkan , yeter bıktım artık yalanlarından anladın mı beni ? Bitti artık tamam mı bitti ! Sakın peşime düşme , sakın !''

diyip oradan uzaklaştım.Arkamdan bağırmasını umursamadan koşmaya başladım .Gözümden istemsizce yaşlar süzülüyordu. Beni aldatmıştı , beni aldatmıştı. Zaten bir annemle o vardı. Ama şimdi oda bana ihanet etmişti. Tıpkı babam gibi. Neden böyle oluyordu ? Neden hep kaybeden taraf ben oluyordum , bu soruyu her gün kendi kendime soruyordum ve bir türlü cevabını bulamıyordum.

*\

Eve vardığımda annemin mutfakta yemek hazırladığını gördüm .

''Hoş geldin kızım.''

'' Hoş bulduk anne .''

''Masal , canım ne oldu ? Yüzünden düşen bin parça ?''

Zoraki gülümsemeye çalıştım .

''Yok bir şey Azra Sultan , sadece biraz yorgunum o kadar . Biraz dinlenirsem iyi olurum ''

''Tamam , canım .''

Yemeğimi yedikten sonra doğruca odama çıktım.Birde bu sene üniversite sınavım vardı. Lanet olsun ! Elime kitaplarımı alıp günlük tekrarlarımı yaptım ve soru çözmeye başladım. Birden telefonum çalmaya başladı. Arayan Cansu ' ydu.

''Efendim Cansu ?''

''Masal , sesin neden bu kadar kötü geliyor ? Bir şey mi oldu yoksa ? ''

''Berkan ' ın beni aldattığını öğrendim .'' Çok normal bir şeymiş gibi çıkmıştı kelimeler ağzımdan.

''Ne !?''

''Duydun işte , beni aldattı. Gözümle gördüm okulun arkasındaki kafede bir kızla basbaya yiyişiyordu .''

Yine gözlerimden yaşlar süzülmeye başlamıştı. Ona güvenmiştim. Ama o beni aldatmıştı.

''Sakin ol Masal , o seni hiç bir zaman hak etmedi . Onun için değmez . Üzme kendini daha fazla. Seni çok yıktı o piç.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKIN ESARETİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin