Cele doua prietene se intalnesc cu adevarat (nu vorbind prin Mesanger)

184 11 0
                                    

Intr-o zi, cand norii pufosi se impleticeau in jurul razelor caldute de lumina doua fete si-au propus sa se intalneasca. Sonia este o fata de 11 ani si este foarte buna prietena (pe Mesanger) cu Bianca care are 12 ani. Ele nu s-au vazut in viata reala decat o data, atunci cand au mers  impreuna intr-o excursie organizata de mama Soniei.
Astazi este sambata. Este ziua in care cele doua urmeaza sa se intalneasca.

      Sonia: Mama, am emotii nu am mai vazut-o pe Bianca de mult!

Ce nu stiti e ca mama Soniei e profesoara de romana Biancai, asa ca ele se intalnesc aproape mereu.

      Mama: Nu ai de ce sa iti faci griji,doar v-ati mai intalnit odata si v-ati inteles foarte bine. Ba chiar, Bianca a vrut sa te invite in camera ei.

       Sonia: OK! Nu am de ce sa imi fac griji.
   
       Mama: Exact! Dă ce-i mai bun din tine!

Orele au trecut destul de repede pana la intalnirea cu Bianca, asa ca nu am reusit sa ma pregatesc indeajuns. Am ajuns la restaurant si ne-am vazut. La inceput nu am zis nimic, dar dupa un timp am devenit curajoase, iar Bianca a inceput conversatia:

        Bianca: Salut! Hai sa vorbim ca doar nu ne-a mancat pisica limba. Si in plus am mai vorbit, pe Mesanger si in excursie. Deci, nu avem de ce sa ne asundem una de alta.
    
        Sonia: Salut! Imi era asa de dor sa te revad!!

Sonia nemaiputandu-se abtine i-a sarit in brate pe Bianca, iar aceasta a imbratisat-o la randul ei.
         
         Sonia: Stiu ca poate este putin cam exagerat, dar imi era asa de dor de tine.
    
         Bianca: Si mie imi ere dor de tine! Nu vrei sa dormi in seara asta la mine?

          Sonia: Nu pot, am de mers la schi maine si nu vreau sa intarzii.

         Bianca: OK, atunci poate ne intalnim

Fetele si-au facut un dans de "best friends" ,si dupa cam 3 ore de povesti ne-am intors fiecare la casa ei.

         Sonia: Imi e asa de dor de Bianca, imi pare rau ca nu i-am spus "da" atunci cand m-a intrebat daca vreau sa dorm la ea.

         Mama: Abia te-ai intors de la restaurant si la inceput nici macar nu ai vrut sa vorbesti ,pana ti-a deschis Bianca gura.

         Sonia: Ai dreptate, dar  imi este dor de ea.
    
Ora de culcare se apropie, iar fetele inca vorbeau pe Mesanger. Pe la ora 1 cele doua fete s-au culcat. Amandoua au avut un somn usor, asa ca dimineata s-au trezit cu voie buna.
        

BTS printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum